1. Sposoby dostarczenia dokumentów

osobiście pocztą elektronicznie
✔️ ✔️

2. Sposoby odbioru dokumentów 

osobiście pocztą elektronicznie
✔️ ✔️

 

3.  Wymagane dokumenty:
- wniosek o wydanie karty wędkarskiej lub karty łowiectwa podwodnego,
- dowód wniesienia opłaty,
- zaświadczenie o zdaniu egzaminu ze znajomości ochrony i połowu ryb przez komisję powołaną przez organizację amatorskiego połowu ryb (z wyłączeniem osób posiadających średnie lub wyższe wykształcenie rybackie),
- zdjęcie -  1 szt.

4. Sposób złożenia dokumentów:
- dostarczenie osobiście do Kancelarii Ogólnej Starostwa Powiatowego
w Koszalinie przy ul. Racławickiej 13,
- przesłanie pocztą tradycyjną na adres: Starostwo Powiatowe w Koszalinie,
ul. Racławicka 13, 75-620 Koszalin,

5. Opłaty:
- opłata administracyjna – 10 zł,

Opłaty administracyjnej dokonuje się - przelewem bankowym na rachunek Starostwa Powiatowego w Koszalinie.

Nr rachunku:  61 1020 2791 0000 7602 0312 0664

lub kartą płatniczą bezpośrednio na stanowisku pracy.


6. Termin i sposób załatwienia:
- niezwłocznie, nie później niż w terminie 7 dni od daty złożenia wniosku.

7. Podstawa prawna:
- Ustawa z dnia 18 kwietnia 1985 r. o rybactwie śródlądowym,
- Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych).

8. Tryb odwoławczy:
- brak trybu odwoławczego.

9. Obowiązek informacyjny
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Starostwo Powiatowe z siedzibą w Koszalinie przy ulicy Racławickiej 13, 75-620 Koszalin reprezentowane przez Starostę Koszalińskiego. (treść obowiązku informacyjnego)

10. Dodatkowe informacje: 
Wydział Ochrony Środowiska, ul. Racławicka 13, 75-620 Koszalin
pokój nr 206
tel. 94 714 02 46
e-mail: poczta@powiat.koszalin.pl