Zarząd Powiatu w Koszalinie
Koszalin, dnia 28.04.2011 r.
WI.272.4.2011.IM
Zarząd Powiatu w Koszalinie ul. Racławicka 13 w postępowaniu prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego ozn. WI.272.4.2011.IM, na :
DOSTAWĘ, MONTAŻ I PODŁĄCZENIE KONTENERÓW ORAZ DOSTAWĘ I MONTAŻ HALI NAMIOTOWEJ
W RAMACH ZADANIA
„Przygotowanie, w tym zakup kontenerów
i wyposażenia bazy na potrzeby lotniczego pogotowia ratunkowego w Zegrzu Pomorskim”
na podstawie artykułu 92 ustawy Prawo zamówień publicznych /ustawa z 29.01.2004 r., Dz. U. z 2010 roku Nr 113 poz. 759 ze zm./ zawiadamia, że w dniu 28.04.2011 roku dokonano wyboru najkorzystniejszych ofert.
ZADANIE nr 1
Wybrano ofertę oznaczoną nr 7 złożoną przez Wykonawcę:
FIRMA WIELOBRANŻOWA SEBA-STAL
33-100 TARNÓW, UL. PUŁASKIEGO 78
Oferta nr 7 spełnia wymogi Zamawiającego. W kryterium CENA RYCZAŁTOWA OFERTY BRUTTO 100% oferta otrzymała maksymalną ilość 100 punktów.
Oferowana cena ryczałtowa realizacji zamówienia – 241 080,00 PLN brutto
POZOSTAŁE WAŻNE OFERTY ZŁOŻONE NA ZADANIE NR 1
NAZWA, SIEDZIBA, ADRES WYKONA WCY | NR oferty | CENA ryczałtowa OFERTY BRUTTO | liczba punktów w przyjętym kryterium cena OFERTY BRUTTO 100% | kolejność ofert wg przyznanych punktów |
PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWY SEGMENTÓW SP. Z O.O. 09-402 PŁOCK Ul. Dębowa 2 |
2 |
274 290,00PLN |
87,89 pkt |
2 |
FAM Cynkowanie Ogniowe S.A. 54-611 WROCŁAW Ul. Avicenny 16 |
4 |
310 000,00 PLN
|
77,77 pkt
|
3 |
Moduł System Serwis Sp. z o.o. 09-411 PŁOCK Ul. Zglenickiego 42
|
5 |
367 770,00 PLN
|
65,55 pkt
|
4 |
Z prowadzonego postępowania WYKLUCZONO Wykonawcę, który złożył ofertę oznaczoną numerem 6 złożoną na ZADANIE nr 1.
Podpisanie umowy z wybranym Wykonawcą nastąpi w terminie nie krótszym niż 5 dni od dnia przesłania zawiadomienia o wyborze oferty , jeżeli zawiadomienie zostało przesłane faksem lub drogą elektroniczną, albo 10 dni – jeżeli zostało przesłane w inny sposób. O dacie podpisania umowy Zamawiający powiadomi wybranego Wykonawcę telefonicznie.
---------------------------------------------------------------
ZADANIE nr 2
Wybrano ofertę oznaczoną nr 3 złożoną przez Wykonawcę:
Benedykt i Rafał Bródka
„POL-PLAN”
Zakład Produkcji Plandek Spółka Jawna
62-060 ZAMYSŁOWO, UL. WROCŁAWSKA 42/44
Oferta nr 3 spełnia wymogi Zamawiającego. W kryterium CENA RYCZAŁTOWA OFERTY BRUTTO 100% oferta otrzymała maksymalną ilość 100 punktów.
Oferowana cena ryczałtowa realizacji zamówienia – 41 759,00 PLN brutto
POZOSTAŁE WAŻNE OFERTY ZŁOŻONE NA ZADANIE NR 2
Podpisanie umowy z wybranym Wykonawcą nastąpi w terminie nie krótszym niż 5 dni od dnia przesłania zawiadomienia o wyborze oferty , jeżeli zawiadomienie zostało przesłane faksem lub drogą elektroniczną, albo 10 dni – jeżeli zostało przesłane w inny sposób, z zastrzeżeniem art.94 ust.2 pkt 3. O dacie podpisania umowy Zamawiający powiadomi wybranego Wykonawcę telefonicznie.
NAZWA, SIEDZIBA, ADRES WYKONA WCY | NR oferty | CENA ryczałtowa OFERTY BRUTTO | liczba punktów w przyjętym kryterium cena OFERTY BRUTTO 100% | kolejność ofert wg przyznanych punktów |
MARPLAN SP. Z O.O. 75-811 KOSZALIN Ul. Połczyńska 63 |
1 |
74 722,50 PLN |
55,89 pkt |
2 |
FIRMA WIELOBRANŻOWA SEBA STAL 33-100 TARNÓW Ul. Pułaskiego 78 |
7 |
371 952,00 PLN
|
11,23 pkt
|
3 |
STAROSTA KOSZALIŃSKI WICESTAROSTA
Roman Szewczyk Andrzej Leśniewicz
Ogłoszenie będzie:
1) zamieszczone na stronie internetowej Zamawiającego;
2) wywieszone na tablicy ogłoszeń w siedzibie Zamawiającego;
3) a/a.
Strona internetowa została dostosowana do standardu WCAG 2.0 dzięki dofinansowaniu Ministerstwa Administracji i Cyfryzacji.