Ogłoszenie o zawarciu umowy o zamówienie publiczne w postępowaniu prowadzonym w przetargu nieograniczonym ozn.IGN.3421- 29/07.
Ogłoszenie
o zawarciu umowy o zamówienie publiczne
w postępowaniu prowadzonym w przetargu nieograniczonym
ozn. IGN.3421-29/07
ZARZĄD POWIATU w Koszalinie ul. Racławicka 13, 75-620 KOSZALIN
o g ł a s z a
W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na :
„WYMIANĘ INSTALACJI ELEKTRYCZNEJ W SEGMENCIE „A” I „D” BUDYNKU GŁÓWNEGO W DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ
W ŻYDOWIE”
w dniu 11.09.2007r. została zawarta umowa ozn. IGN.3421-29/07
z Wykonawcą, który złożył ofertę oznaczoną numerem 1 tj.:
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWO-HANDLOWE „ELEKTRA”
inż. GENOWEFA DUDZIAK
Ul. Władysława IV-go 58 „B”/14, 75-347 Koszalin
REGON 330253613, NIP 669-001-16-73
Wartość umowy : 208.454,30 PLN brutto
Źródło informacji: Aleksandra Ruszczyńska, Data źródła: 2007.09.12, 16:00, Zatwierdził do publikacji: Piotr Bilo, data publikacji: 2013.06.04, 07:46, Historia zmian