Ogłoszenie o wyniku postępowania ozn. IGN.3421-01/08
Koszalin, dnia 23.01.2008 r.
ozn. sprawy IGN.3421-01/08
OGŁOSZENIE O WYNIKU POSTĘPOWANIA
STAROSTWO POWIATOWE w Koszalinie ul. Racławicka 13 dziękując za wzięcie udziału w postępowaniu prowadzonym w trybie Zapytania o cenę na :
„DOSTAWĘ TUSZY I TONERÓW
ORAZ INNYCH ARTYKUŁÓW KOMPUTEROWYCH
DLA STAROSTWA POWIATOWEGO W KOSZALINIE”
na podstawie artykułu 92 ust.1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych /ustawa z 29.01.2004 r.,
Dz. U. z 2007 roku Nr 223 poz. 1655- tekst jednolity/ zawiadamia, że w dniu 23.01.2008 roku dokonano wyboru najkorzystniejszej oferty oznaczonej nr 1 złożonej przez :
”PECET”
MARIUSZ ŻYTKO
75-609 KOSZALIN, Ul. ZWYCIĘSTWA 204
Jedynym kryterium oceny ofert była cena-100%. Oferta nr 1 spełnia wymogi Zamawiającego i otrzymała maksymalną ilość punktów tj. 100 pkt.
Oferowana cena realizacji zamówienia – 131.822,60 PLN brutto
POZOSTAŁE OFERTY ZŁOŻONE W POSTĘPOWANIU
NAZWA, S1EDZIBA,ADRES WYKONA WCY |
NR OFERTY |
CENA BRUTTO OFERTY |
LICZBA PUNKTÓW W KRYTERIUM -CENA OFERTY 100% |
KOLEJNOŚĆ OFERT WG PRZYZNANYCH PUNKTÓW |
„APIX” Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe PIOTR KARCZ 75-004 KOSZALIN UL. Mickiewicza 10 |
2 |
132.438,50 PLN |
99,53 pkt |
2 |
|
|
|
|
|
Zgodnie z art. 180 ustawy z 29.01.2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223 poz.1655- tekst jednolity) - każdemu Wykonawcy przysługują środki odwoławcze w postaci protestu stosownie do przepisów zawartych w dziale VI ustawy.
Wniesienie uzasadnionego pisemnego protestu może nastąpić w terminie 7 dni od dnia, w którym Wykonawca powziął lub mógł powziąć wiadomość o okolicznościach stanowiących podstawę jego wniesienia.
Podpisanie umowy z wybranym Wykonawcą nastąpi po upływie ustawowego okresu przewidzianego na złożenie protestu/ów/ tj. nie wcześniej niż przed upływem 7 dni od daty rozstrzygnięcia postępowania. O dacie podpisania umowy Zamawiający powiadomi Wykonawcę telefonicznie.
wz. STAROSTY
Andrzej Leśniewicz
Wicestarosta