Przejdź do treści

Organy Powiatu

Starostwo Powiatowe

Poradnik interesanta

Elektroniczna Skrzynka Podawcza

Informacje Wydziału Komunikacji I Dróg

Informacje Wydziału Budownictwa i Ochrony Środowiska

Ogłoszenia

Zamówienia publiczne

Nabór Pracowników

Elektroniczny zbiór aktów prawnych

Organizacja działania samorządu powiatowego

Jednostki organizacyjne powiatu

Powiatowe Służby, Inspekcje, Straże

Informacje budżetowe

Sprzedaż, dzierżawa i najem nieruchomości

Kontrole

Oświadczenia majątkowe (latami)

Majątek publiczny

Wykaz rejestrów, ewidencji i archiwów oraz sposób i zasady udostępniania danych w nich zawartych

Zarządzanie kryzysowe

Oświata

Współpraca z organizacjami pozarządowymi

Biuro Rzeczy Znalezionych

Biuletyn Informacji Publicznej

Wybory samorządowe listopad 2014

Ogłoszenie o wyniku postępowania ozn. IGN.X.3421-17/09

ZARZĄD POWIATU W KOSZALINIE
Koszalin, dnia 07.10.2009 r.
ozn. sprawy IGN.X.3421-17/09
 
OGŁOSZENIE  O  WYNIKU   POSTĘPOWANIA
 
ZARZĄD POWIATU Koszalinie ul. Racławicka 13 dziękując za wzięcie udziału  w postępowaniu prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego na:
 
WYMIANĘ STOLARKI W DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ W PARSOWIE W RAMACH PROJEKTU „TERMOMODERNIZACJA OBIEKTÓW UŻYTECZNOŚCI PUBLICZNEJ POWIATU KOSZALIŃSKIEGO”
 
na podstawie artykułu 92 ust.1 pkt 1,2,3 ustawy Prawo zamówień publicznych /ustawa z 29.01.2004r.,          Dz. U. z 2007 roku Nr 223 poz. 1655 – tekst jednolity z późn. zm./ zawiadamia, że  w dniu 07.10.2009 roku dokonano wyboru najkorzystniejszej oferty oznaczonej nr 4 złożonej przez :
 
„WM. MAZUREK” SP. Z O.O.
97-320 WOLBÓRZ, STUDZIANKI 19 A
 
 
Oferta nr 4 spełnia wymogi Zamawiającego. W kryterium CENA RYCZAŁTOWA OFERTY BRUTTO 100% oferta otrzymała maksymalną ilość 100 punktów. Oferowana cena realizacji zamówienia – 248.543,43 PLN brutto
 
POZOSTAŁE   OFERTY   ZŁOŻONE W POSTĘPOWANIU
NAZWA, S1EDZIBA,ADRES WYKONA WCY
NR OFERTY
CENA RYCZAŁTOWA OFERTY
BRUTTO
LICZBA PUNKTÓW
W PRZYJĘTYM KRYTERIUM
CENA RYCZAŁT. OFERTY BRUTTO 100%
KOLEJNOŚĆ OFERT   WG PRZYZNANYCH PUNKTÓW
BRACIA NOWACCY S.C.
UL. KOMUNALNA 1
64-600 OBORNIKI
2
305.283,64 PLN
81,41 pkt.
3
FABRYKA OKIEN I DRZWI „BAS” SP. Z O.O.
UL. SMOLUCHOWSKIEGO 1
20-474 LUBLIN
 
3
 
323.232,00 PLN
 
76,89 pkt.
 
4
 
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWO-HANDLOWE „ELEKTRA” GENOWEFA DUDZIAK
UL. WŁADYSŁAWA IV-GO 58B/14
75-347 KOSZALIN
6
430.000,00 PLN
57,80 pkt.
7
„MASZROL” SP. Z O.O.
SIWIAŁKA
83-209 GODZISZEWO
7
331.700,00 PLN
74,93 pkt.
5
„LeBOS” SP. Z O.O.
UL. SIENKIEWICZA 48A
77-300 CZŁUCHÓW
9
263.504,36 PLN
94,32 pkt.
2
PARTNER SYSTEMY OKIEN I DRZWI PIOTR PASZKOWSKI I JAKUB PASZKOWSKI SPÓŁKA JAWNA
DANOWO 33
72-100 GOLENIÓW
10
341.126,42 PLN
72,86 pkt.
6
 
 
 
 
 
OFERT ODRZUCONYCH – 0,    WYKONAWCÓW WYKLUCZONYCH – 3
 
Zgodnie   z art. 180 ustawy z 29.01.2004r. Prawo   zamówień    publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223 poz.1655 z  późn. zm.) - każdemu Wykonawcy  przysługują   środki   odwoławcze w postaci protestu stosownie   do   przepisów   zawartych w   dziale   VI w/w ustawy.
Wniesienie uzasadnionego pisemnego protestu może nastąpić w terminie 7 dni od dnia, w którym Wykonawca powziął lub mógł powziąć wiadomość o okolicznościach stanowiących podstawę jego wniesienia.
Podpisanie umowy z wybranym Wykonawcą nastąpi po upływie ustawowego okresu przewidzianego na złożenie protestu/ów/ tj. nie wcześniej niż przed upływem 7 dni od daty przekazania zawiadomienia o wyborze oferty. O dacie podpisania umowy Zamawiający powiadomi Wykonawcę telefonicznie.
 
 
 
STAROSTA KOSZALIŃSKI
Roman Szewczyk
 
Ogłoszenie będzie:
1)     umieszczone na stronie internetowej Zamawiającego;
2)     wywieszone na tablicy ogłoszeń w siedzibie Zamawiającego;
3)     a/a.