RADY POWIATU w KOSZALINIE
z dnia 27 czerwca 2006 r.
w sprawie uzupełnienia składu Komisji ds. Rozwoju Rady Powiatu w Koszalinie.
Na podstawie art. 17 ust. 1 ustawy z dnia 5 czerwca 1998 r. o samorządzie powiatowym (tj. Dz. U. z 2001 r. Nr 142, poz. 1592; z 2002 r. Nr 23, poz. 220, Nr 62, poz. 558, Nr 113, poz. 984, Nr 153, poz. 1271, Nr 200, poz. 1688, Nr 214, poz. 1806; z 2003 r. Nr 162, poz. 1568 oraz z 2004 r. Nr 102, poz. 1055, Nr 167, poz. 1759) oraz § 52 ust. 2 i 9 Statutu Powiatu Koszalińskiego stanowiącego załącznik do uchwały Rady Powiatu Nr III/34/2002 z 20.XII.2002 r. (Dz. Urz. Woj. Zachodniopomorskiego z 2003r. Nr 7, poz.117, z 2004 r. Nr 5, poz.64, z 2005r. , Nr 4, poz. 83, Nr 75, poz. 1580) na wniosek Klubu Radnych SLD – PSL uchwala się , co następuje:
§ 1. Uzupełnia się skład osobowy Komisji Rady Powiatu w Koszalinie ds. Rozwoju o radnego Stefana Mowczan.
§ 2. Uchwała wchodzi w życie z dniem podjęcia.
Przewodniczący Rady Powiatu
Zdzisław Pawłowski
Uzasadnienie
do uchwały Nr XXV/286/06 Rady Powiatu w Koszalinie z dnia 27 czerwca 2006 r. w sprawie uzupełnienia składu Komisji ds. Rozwoju Rady Powiatu w Koszalinie.
W związku z wygaśnięciem mandatu radnego Walentego Kozubala, który był członkiem Komisji ds. Rozwoju, Rada Powiatu w Koszalinie zobowiązana jest na podstawie art. 17 ust. 1 ustawy z dnia 5 czerwca 1998 r. o samorządzie powiatowym (tj. Dz. U. z 2001 r. Nr 142, poz. 1592; z 2002 r. Nr 23, poz. 220, Nr 62, poz. 558, Nr 113, poz. 984, Nr 153, poz. 1271, Nr 200, poz. 1688, Nr 214, poz. 1806; z 2003 r. Nr 162, poz. 1568 oraz z 2004 r. Nr 102, poz. 1055, Nr 167, poz. 1759) oraz § 52 ust. 2 i 9 Statutu Powiatu Koszalińskiego stanowiącego załącznik do uchwały Rady Powiatu Nr III/34/2002 z 20.XII.2002 r. (Dz. Urz. Woj. Zachodniopomorskiego z 2003 r. Nr 7, poz.117, z 2004 r. Nr 5, poz.64, z 2005r. , Nr 4, poz. 83, Nr 75, poz. 1580) i na wniosek Klubu Radnych SLD – PSL uzupełnić skład Komisji.
Strona internetowa została dostosowana do standardu WCAG 2.0 dzięki dofinansowaniu Ministerstwa Administracji i Cyfryzacji.