Ogłoszenie o wyniku postępowania ozn. IGN.3424-07/08 na: "Dostawę drukarek dla Starostwa Powiatowego w Koszalinie".
Koszalin, dnia 22.04.2008 r.
ozn. sprawy IGN.3421-07/08
OGŁOSZENIE O WYNIKU POSTĘPOWANIA
STAROSTWO POWIATOWE w Koszalinie ul. Racławicka 13 dziękując za wzięcie udziału w postępowaniu prowadzonym w trybie Zapytania o cenę na :
„DOSTAWĘ DRUKAREK
DLA STAROSTWA POWIATOWEGO W KOSZALINIE”
na podstawie artykułu 92 ust.1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych /ustawa z 29.01.2004 r.,
Dz. U. z 2007 roku Nr 223 poz. 1655- tekst jednolity/ zawiadamia, że w dniu 22.04.2008 roku dokonano wyboru najkorzystniejszej oferty oznaczonej nr 1 złożonej przez :
”APIX” PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO- USŁUGOWE
PIOTR KARCZ
Ul. Mickiewicza 10, 75-004 KOSZALIN
Jedynym kryterium oceny ofert była cena-100%. Oferta nr 1 spełnia wymogi Zamawiającego i otrzymała maksymalną ilość punktów tj. 100 pkt.
Oferowana cena realizacji zamówienia – 2.117,00 PLN brutto
POZOSTAŁE OFERTY ZŁOŻONE W POSTĘPOWANIU
NAZWA, S1EDZIBA,ADRES WYKONA WCY |
NR OFERTY |
CENA BRUTTO OFERTY |
LICZBA PUNKTÓW W KRYTERIUM -CENA OFERTY 100% |
KOLEJNOŚĆ OFERT WG PRZYZNANYCH PUNKTÓW |
COMP SAFE SUPPORT SA Oddział Warszawa Filia Koszalin Ul. Morska 41 75-213 KOSZALIN |
2 |
2.318,00 PLN |
91,33 pkt |
2 |
|
|
|
|
|
Zgodnie z art. 180 ustawy z 29.01.2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223 poz.1655- tekst jednolity) - każdemu Wykonawcy przysługują środki odwoławcze w postaci protestu stosownie do przepisów zawartych w dziale VI ustawy.
Wniesienie uzasadnionego pisemnego protestu może nastąpić w terminie 7 dni od dnia, w którym Wykonawca powziął lub mógł powziąć wiadomość o okolicznościach stanowiących podstawę jego wniesienia.
Podpisanie umowy z wybranym Wykonawcą nastąpi po upływie ustawowego okresu przewidzianego na złożenie protestu/ów/ tj. nie wcześniej niż przed upływem 7 dni od daty rozstrzygnięcia postępowania. O dacie podpisania umowy Zamawiający powiadomi Wykonawcę telefonicznie.
W I C E S T A R O S T A K O S Z A L I Ń S K I
Andrzej Leśniewicz