OGŁOSZENIE O WYNIKU POSTĘPOWANIA prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego na : "WYMIANA INSTALACJI ELEKTRYCZNEJ W SEGMENCIE "A" I "D" BUDYNKU GŁÓWNEGO DPS W ŻYDOWIE"
Koszalin, dnia 31.08.2007 r.
Zarząd Powiatu
w Koszalinie
ozn. sprawy IGN.3421-29/07
OGŁOSZENIE O WYNIKU POSTĘPOWANIA
ZARZĄD POWIATU w Koszalinie ul. Racławicka 13 dziękując za wzięcie udziału w postępowaniu prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego na :
„WYMIANA INSTALACJI ELEKTRYCZNEJ W SEGMENCIE „A” I „D” BUDYNKU GŁÓWNEGO DPS W ŻYDOWIE”
zawiadamia, że w dniu 31.08.2007 roku dokonano wyboru najkorzystniejszej oferty oznaczonej nr 1 złożonej przez :
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWO – HANDLOWE
„ELEKTRA” GENOWEFA DUDZIAK
ul. WŁADYSŁAWA IV 58B/14
75-347 KOSZALIN
NIP 669-001-16-73 REGON 330253613
Jedynym kryterium oceny ofert była cena-100%. Oferta nr 1 spełnia wymogi Zamawiającego i otrzymała maksymalną ilość punktów tj. 100 pkt.
Oferowana cena ryczałtowa realizacji zamówienia – 208.454,30 PLN brutto
----------------------------------------------------------------------
Jednocześnie informujemy, że w prowadzonym postępowaniu odrzucono następującą ofertę:
1) OFERTA ozn. nr 2 złożona przez:
ENERGOBUD Sp.z o.o. – 75-212 Koszalin, ul. Morska 33D
UZASADNIENIE PRAWNE:
Oferta nr 2 została odrzucona na podstawie art. 89 ust.1 pkt 1 i 8 ustawy pzp (Dz. U. z 2006r Nr164 poz.1163) gdyż narusza przepis art.82 ust.2 ustawy – Prawo zamówień publicznych w związku z art. 73 §1 i art. 78 §1 k.c.
UZASADNIENIE FAKTYCZNE:
W ofercie nr 2 na Formularzu Ofertowym w miejscu wyszczególnionym do złożenia „Podpis i pieczęć Wykonawcy lub upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy” obok pieczęci osoby upoważnionej brak jest własnoręcznego podpisu. Niezachowanie formy pisemnej tj. brak podpisu pod treścią oświadczenia woli osoby upoważnionej do występowania w imieniu Wykonawcy powoduje nieważność oferty i jej odrzucenie.
Zgodnie z art. 180 ustawy z 29.01.2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2006 r. Nr 164 poz.1163) – każdemu Wykonawcy przysługują środki odwoławcze w postaci protestu stosownie do przepisów zawartych w dziale VI ustawy. Wniesienie uzasadnionego pisemnego protestu może nastąpić w terminie 7 dni od dnia, w którym Wykonawca powziął lub mógł powziąć wiadomość o okolicznościach stanowiących podstawę jego wniesienia.
Podpisanie umowy z wybranym Wykonawcą nastąpi po upływie ustawowego okresu przewidzianego na złożenie protestu/ów/ tj. nie wcześniej niż przed upływem 7 dni od daty rozstrzygnięcia postępowania. O dacie podpisania umowy Zamawiający powiadomi Wykonawcę telefonicznie.
STAROSTA
ROMAN SZEWCZYK
OTRZYMUJĄ:
1) PUH „ELEKTRA” Genowefa Dudziak 75-347 KOSZALIN, ul. Władysława IV 58B/14
2) ENERGOBUD Sp.z o.o. – 75-212 KOSZALIN, ul. Morska 33D
6) a/a