Ogłoszenie
o zawarciu umowy o zamówienie publiczne
w postępowaniu prowadzonym w trybie PRZETARGU NIEOGRANICZONEGO
ozn. WI.272.5.2013.IM
ZARZĄD POWIATU w Koszalinie ul. Racławicka 13, 75-620 KOSZALIN
o g ł a s z a
W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na :
TERMOMODERNIZACJĘ BUDYNKÓW ADMINISTRACYJNEGO I SOCJALNEGO, BUDYNKU ŚWIETLICY
ORAZ
INSTALACJĘ KOLEKTORÓW SŁONECZNYCH
W DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ W ŻYDOWIE
w ramach projektu
„Termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej Powiatu Koszalińskiego 2011-2013”
w dniu 27.03.2013r. została zawarta umowa ozn. WI.273.5.2013.IM
z Wykonawcą, który złożył ofertę oznaczoną numerem 10 tj.:
Usługi Ogólnobudowlane CEGIEŁKA
Zygmunt Miziołek
76-015 MANOWO 69D
Wartość umowy /wynagrodzenie ryczałtowe/ :
278 099,47 PLN brutto
Strona internetowa została dostosowana do standardu WCAG 2.0 dzięki dofinansowaniu Ministerstwa Administracji i Cyfryzacji.