Ogłoszenie
o zawarciu umów o zamówienia publiczne
w postępowaniu prowadzonym w trybie PRZETARGU NIEOGRANICZONEGO
ozn. WI.272.4.2011.IM
ZARZĄD POWIATU w Koszalinie ul. Racławicka 13, 75-620 KOSZALIN
o g ł a s z a
W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na :
DOSTAWĘ, MONTAŻ I PODŁĄCZENIE KONTENERÓW ORAZ DOSTAWĘ I MONTAŻ HALI NAMIOTOWEJ
W RAMACH ZADANIA
„Przygotowanie, w tym zakup kontenerów
i wyposażenia bazy na potrzeby lotniczego pogotowia ratunkowego w Zegrzu Pomorskim”
na ZADANIE nr 1
w dniu 06.05.2011r. została zawarta umowa ozn. WI.273.4.1.2011.IM
z Wykonawcą, który złożył ofertę oznaczoną numerem 7 tj.:
FIRMA WIELOBRANŻOWA SEBA-STAL
33-100 TARNÓW, UL. PUŁASKIEGO 78
REGON 121134540 NIP 993-018-59-78
Wartość umowy /wynagrodzenie ryczałtowe/ :
241 080,00 PLN brutto
na ZADANIE nr 2
w dniu 06.05.2011r. została zawarta umowa ozn. WI.273.4.2.2011.IM
z Wykonawcą, który złożył ofertę oznaczoną numerem 3 tj.:
Benedykt i Rafał Bródka
„POL-PLAN”
Zakład Produkcji Plandek Spółka Jawna
62-060 ZAMYSŁOWO, UL. WROCŁAWSKA 42/44
REGON 004789651 NIP 779-00-20-809 KRS 0000010969
Wartość umowy /wynagrodzenie ryczałtowe/ :
41 759,00 PLN brutto
Strona internetowa została dostosowana do standardu WCAG 2.0 dzięki dofinansowaniu Ministerstwa Administracji i Cyfryzacji.