Przejdź do treści

Organy Powiatu

Starostwo Powiatowe

Poradnik interesanta

Elektroniczna Skrzynka Podawcza

Informacje Wydziału Komunikacji I Dróg

Informacje Wydziału Budownictwa i Ochrony Środowiska

Ogłoszenia

Zamówienia publiczne

Nabór Pracowników

Elektroniczny zbiór aktów prawnych

Organizacja działania samorządu powiatowego

Jednostki organizacyjne powiatu

Powiatowe Służby, Inspekcje, Straże

Informacje budżetowe

Sprzedaż, dzierżawa i najem nieruchomości

Kontrole

Oświadczenia majątkowe (latami)

Majątek publiczny

Wykaz rejestrów, ewidencji i archiwów oraz sposób i zasady udostępniania danych w nich zawartych

Zarządzanie kryzysowe

Oświata

Współpraca z organizacjami pozarządowymi

Biuro Rzeczy Znalezionych

Biuletyn Informacji Publicznej

Wybory samorządowe listopad 2014

Ogłoszenie o wyniku postępowania ozn. IGN.3421-16/10

ZARZĄD POWIATU W KOSZALINIE
Koszalin, dnia 14.06.2010 r.
ozn. sprawy IGN.3421-16/10
 
 
OGŁOSZENIE O  WYNIKU   POSTĘPOWANIA
 
ZARZĄD POWIATU Koszalinie ul. Racławicka 13 dziękując za wzięcie udziału w postępowaniu prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego na:
 
„DOSTAWA POJAZDÓW DO PRZEWOZU OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH DLA JEDNOSTEK POWIATU KOSZALIŃSKIEGO”
 
na podstawie artykułu 92 ustawy Prawo zamówień publicznych /ustawa z 29.01.2004r.,  Dz. U. z 2007 roku Nr 223 poz. 1655 – tekst jednolity z późn. zm./ zawiadamia, że w dniu 14.06.2010  roku dokonano wyboru najkorzystniejszej oferty oznaczonej nr 2 złożonej przez :
 
BEMO MOTORS Sp. z o.o.
UL. Mogileńska 50
61-044 POZNAŃ
ODDZIAŁ 2
UL. Pomorska 115B
70-812 SZCZECIN
 
Oferta nr  2 spełnia wymogi Zamawiającego. W kryterium CENA OFERTY BRUTTO 100% oferta otrzymała maksymalną ilość 100 punktów. Oferowana cena realizacji zamówienia – 873.520,00 PLN brutto
 
POZOSTAŁE   OFERTY   ZŁOŻONE I OCENIONE W POSTĘPOWANIU
NAZWA, SIEDZIBA, ADRES WYKONA WCY
NR OFERTY
CENA OFERTY
BRUTTO
LICZBA PUNKTÓW
W PRZYJĘTYM KRYTERIUM
CENA OFERTY
BRUTTO 100%
KOLEJNOŚĆ OFERT   WG PRZYZNANYCH PUNKTÓW
DOM SAMOCHODOWY
„GERMAZ” Sp. z o.o.
Ul. Strzegomska 139
54-428 WROCŁAW
1
995.520,00 PLN
87,75 pkt.
2
OFERT ODRZUCONYCH – 0,    WYKONAWCÓW WYKLUCZONYCH – 0
 
Podpisanie umowy z wybranym Wykonawcą nastąpi w terminie nie krótszym niż 10 dni od dnia przesłania zawiadomienia o wyborze oferty, jeżeli zawiadomienie zostało przesłane faksem lub drogą elektroniczną, albo 15 dni – jeżeli zostało przesłane w inny sposób. O dacie podpisania umowy Zamawiający powiadomi Wykonawcę telefonicznie.
 
 
STAROSTA
Roman Szewczyk
 
 
 
Ogłoszenie będzie:
1) umieszczone na stronie internetowej Zamawiającego;
2) wywieszone na tablicy ogłoszeń w siedzibie Zamawiającego;
3) przekazane wszystkim Wykonawcom, którzy złożyli oferty w prowadzonym postępowaniu;
4) a/a.