UCHWAŁA Nr XX/194/08
RADY POWIATU w KOSZALINIE
z dnia 30 grudnia 2008 roku
w sprawie ustalenia wykazu wydatków, które nie wygasają z upływem roku budżetowego, ustalenia planu finansowego tych wydatków oraz określenia ostatecznego terminu dokonania każdego wydatku ujętego w wykazie.
Na podstawie art. 191 ustawy z dnia 30 czerwca 2005 r. o finansach publicznych (Dz. U. Nr 249, poz. 2104 i Nr 169, poz. 1420, z 2006 r. Nr 45, poz. 319, Nr 104, poz. 708, Nr 170, poz. 1217 i 1218, Nr 187, poz.1381 i Nr 249, poz. 1832, z 2007 r. Nr 82, poz. 560, nr 88, poz. 587, Nr 115, poz. 791 i Nr 140, poz. 984 oraz z 2008 r. Nr 180, poz. 1112) uchwala się, co następuje:
§ 1. Ustala się wykaz wydatków, które nie wygasają z upływem roku budżetowego 2008 oraz ostateczne terminy ich dokonania zgodnie z załącznikiem nr 1 do uchwały.
§ 2. Ustala się plan finansowy wydatków, o których mowa w § 1, wg jednostek realizujących zadanie z podziałem na działy i rozdziały klasyfikacji budżetowej z wyodrębnieniem wydatków majątkowych zgodnie z załącznikiem nr 2 i nr 3 do uchwały.
§ 3. Wykonanie uchwały powierza się Zarządowi Powiatu w Koszalinie z obowiązkiem złożenia sprawozdania z jej wykonania łącznie z informacją o wykonaniu budżetu za I półrocze 2009 roku.
§ 4. Uchwała podlega ogłoszeniu w sposób zwyczajowo przyjęty.
§ 5. Uchwała wchodzi w życie z dniem podjęcia.
Przewodniczący Rady
Dariusz Kalinowski
Uzasadnienie
do uchwały Nr XX/194/08 Rady Powiatu w Koszalinie z dnia 30 grudnia 2008 roku w sprawie ustalenia wykazu wydatków, które nie wygasają z upływem roku budżetowego, ustalenia planu finansowego tych wydatków oraz określenia ostatecznego terminu dokonania każdego wydatku ujętego w wykazie.
ŚRODKI NIEWYGASAJĄCE
Na podstawie ustawy Prawo zamówień publicznych w trybie przetargu nieograniczonego Zarząd Powiatu dokonał wyboru najkorzystniejszej oferty i w dniu 14.10.2008 r. została zawarta umowa na zadanie inwestycyjne pod nazwą „ELEWACJA BUDYNKU STAROSTWA POWIATOWEGO W KOSZALINIE”. Zakończenie robót objętych umową z zastrzeżeniem remontu pomieszczenia po „Plastelinie”, ustalone zostało do 30.06.2009r. W dniu 4.11.2008r. zostały odebrane roboty dotyczące remontu pomieszczenia „ Plastelina ” za kwotę brutto - 13.011,65zł. (zostanie zapłacone wykonawcy w roku 2008).
Aktualnie prowadzone są prace elewacyjne na trzech ścianach budynku administracyjnego i do końca bieżącego roku nie zostaną zakończone. Zgodnie z umową dopuszczono możliwość częściowej zapłaty w wysokości 50% ceny po wykonaniu min. 70% robót, ale ten warunek nie zostanie przez wykonawcę do końca tego roku spełniony.
Z uwagi na przedstawione wyżej fakty wnoszę o zakwalifikowanie kwoty 705.665,36zł. jako środki niewygasające.
Strona internetowa została dostosowana do standardu WCAG 2.0 dzięki dofinansowaniu Ministerstwa Administracji i Cyfryzacji.