Ogłoszenie o unieważnieniu postępowania ozn. WI.III.3421-33/10
STAROSTWO POWIATOWE W KOSZALINIE
Koszalin, dnia 29.12.2010 r.
ozn. sprawy WI.III.3421-33/10
OGŁOSZENIE O WYNIKU POSTĘPOWANIA
STAROSTWO POWIATOWE w Koszalinie ul. Racławicka 13 dziękując za wzięcie udziału w postępowaniu prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego na :
USŁUGI SPRZĄTANIA, KONSERWACJI I PORTIERSKIE
ŚWIADCZONE DLA STAROSTWA POWIATOWEGO W KOSZALINIE
W OKRESIE OD 01.01.2011r. DO 31.12.2011r.
zawiadamia, że w dniu 29.12.2010
UNIEWAŻNIŁO PROWADZONE POSTĘPOWANIE
UZASADNIENIE PRAWNE :
na podstawie artykułu 93 ust.1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych /ustawa z 29.01.2004r., Dz. U. z 2010 roku Nr 113 poz. 759 ze zm./ tj. wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że wykonanie zamówienia nie leży w interesie publicznym, czego nie można było
wcześniej przewidzieć.
UZASADNIENIE FAKTYCZNE:
W związku z podjęciem w dniu 20 grudnia 2010 roku przez Radę Powiatu w Koszalinie uchwały Nr II/15/10 w sprawie uchwalenia budżetu Powiatu Koszalińskiego na 2011r i poczynionymi uzgodnieniami między Urzędem Wojewódzkim a Powiatem Koszalińskim w sprawie przejęcia przez Powiat Koszaliński na własność nieruchomości przy ulicy Lechickiej 4 w Koszalinie , powstała konieczność zatrudnienia byłych pracowników Urzędu Wojewódzkiego do wykonywania czynności sprzątania, konserwacji i portierskich. Z przyczyn powyższych Zamawiający postanowił powierzyć zadania i obowiązki określone w SIWZ zatrudnionym w Starostwie pracownikom oraz dodatkowo zatrudnić byłych pracowników Urzędu Wojewódzkiego do obsługi budynku przy ulicy Racławickiej 13 oraz nieruchomości zabudowanej przy ulicy Lechickiej 4 w Koszalinie. W interesie publicznym pozostaje racjonalne wykorzystanie zatrudnionych tam pracowników. Stwarza to Zamawiającemu dogodniejsze warunki zarządzania obiektami , możliwość skuteczniejszego egzekwowania obowiązków oraz szybkiego reagowania na nieprzewidziane sytuacje.
W momencie wszczęcia i prowadzenia postępowania, Zamawiający nie mógł przewidzieć iż zmienią się powyższe okoliczności i udzielenie zamówienia nie będzie leżało w interesie publicznym.
Niezależnie od powyższego, Zamawiający dokonał analizy kosztów, z której wynika, że roczna obsługa dotycząca budynku przy ulicy Racławickiej 13 w Koszalinie, obejmująca zatrudnienie pracowników i zakup niezbędnych środków chemiczno-sanitarnych wyniesie ok. 118.000,00 PLN brutto, co stanowi kwotę niższą od cen ofert złożonych w postępowaniu ozn. WI.III.3421-33/10.
W związku z powyższym oraz mając na uwadze racjonalne i oszczędne wydatkowanie środków publicznych, Zamawiający na podstawie w/w przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych, unieważnił prowadzone postępowanie.
STAROSTA KOSZALIŃSKI
Roman Szewczyk
Ogłoszenie będzie:
1) przekazane Wykonawcom, którzy złożyli oferty w prowadzonym postępowaniu;
2) zostanie zamieszczone na stronie internetowej Zamawiającego;
3) zostanie wywieszone na tablicy ogłoszeń w siedzibie Zamawiającego;
4) a/a.