Przejdź do treści

Organy Powiatu

Starostwo Powiatowe

Poradnik interesanta

Elektroniczna Skrzynka Podawcza

Informacje Wydziału Komunikacji I Dróg

Informacje Wydziału Budownictwa i Ochrony Środowiska

Ogłoszenia

Zamówienia publiczne

Nabór Pracowników

Elektroniczny zbiór aktów prawnych

Organizacja działania samorządu powiatowego

Jednostki organizacyjne powiatu

Powiatowe Służby, Inspekcje, Straże

Informacje budżetowe

Sprzedaż, dzierżawa i najem nieruchomości

Kontrole

Oświadczenia majątkowe (latami)

Majątek publiczny

Wykaz rejestrów, ewidencji i archiwów oraz sposób i zasady udostępniania danych w nich zawartych

Zarządzanie kryzysowe

Oświata

Współpraca z organizacjami pozarządowymi

Biuro Rzeczy Znalezionych

Biuletyn Informacji Publicznej

Wybory samorządowe listopad 2014

Ogłoszenie o wyniku postępowania ozn. IGN.III.3421-16/09

 

ZARZĄD POWIATU W KOSZALINIE
Koszalin, dnia 10.09.2009 r.
ozn. sprawy IGN.III.3421-16/09
 
OGŁOSZENIE O WYNIKU   POSTĘPOWANIA
ZARZĄD POWIATU w KOSZALINIE ul. Racławicka 13 dziękując za wzięcie udziału                          w postępowaniu prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego na :
WYMIANĘ STOLARKI W DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ W ŻYDOWIE
W RAMACH PROJEKTU „TERMOMODERNIZACJA OBIEKTÓW UŻYTECZNOŚCI PUBLICZNEJ POWIATU KOSZALIŃSKIEGO”
na podstawie artykułu 92 ust.1 pkt 1,2,3 ustawy Prawo zamówień publicznych /ustawa z 29.01.2004 r.,       
Dz. U. z 2007 roku Nr 223 poz. 1655 z późn. zm./ zawiadamia, że w dniu 10.09.2009 roku dokonano wyboru najkorzystniejszej oferty oznaczonej nr 10 złożonej przez :
MASZROL SP. Z O.O.
83-209 GODZISZEWO, SIWIAŁKA
Oferta nr 10  spełnia   wymogi Zamawiającego. W kryterium CENA RYCZAŁTOWA OFERTY BRUTTO 100% oferta otrzymała maksymalną ilość 100 punktów.
Oferowana cena realizacji zamówienia – 170.580,00 PLN brutto
 
POZOSTAŁE   OFERTY   ZŁOŻONE W POSTĘPOWANIU  

NAZWA, S1EDZIBA,ADRES YKONA WCY
NR OFERTY
CENA RYCZAŁTOWA
OFERTY
BRUTTO
LICZBA PUNKTÓW W PRZYJĘTYM KRYTERIUM
CENA OFERTY BRUTTO
100%
KOLEJNOŚĆ OFERT   WG PRZYZNANYCH PUNKTÓW
FABRYKA OKIEN
„SPECTRUM” SP. Z O.O.
20-150 LUBLIN
UL. Ceramiczna 4
 
1
 
 
184.885,32 PLN
 
 
 
92,26 pkt
 
 
 
4
PPU „DACH”
Marek Fornal
Piotr Konieczny
Sp. Jawna
 75-900 KRETOMINO
UL. Koszalińska 45
 
2
 
203.776,08 PLN
 
 
83,71 pkt
 
 
6
 
Podlaska Fabryka Okien 
i Drzwi „WITRAŻ” Sp. z o.o.
 16-070 CHOROSZCZ
ŁYSKI 79 C k/Białegostoku
 
3
 
 
178.202,08 PLN
 
 
 
95,72 pkt
 
 
 
3
Lubelskie Centrum Okien
Urszula Opydo
20-150 LUBLIN
UL. Bursaki 18
 
4
 
 
176.477,19 PLN
 
 
 
96,66 pkt
 
 
 
2
 
SPÓŁDZIELNIA RZEMIEŚLNICZA BUDOWLANO-WYTWÓRCZA
76-200 SŁUPSK
UL. Przemysłowa 20A
 
 
5
 
 
210.044,47 PLN
 
 
 
81,21 pkt
 
 
 
7
AMB BABST Sp.J.
61-249 POZNAŃ
UL. Obodrzycka 66/68
 
 
6
 
 
188.968,51 PLN
 
 
 
90,27 pkt
 
 
 
5
PARTNER S
OKNA I DRZWI
Z DREWNA, PCV
I ALUMINIUM
SZYBY ZESPOLONE Sp. z o.o.
72-100 GOLENIÓW
DANOWO 33
 
7
 
 
240.819,09 PLN
 
 
 
70,83 pkt
 
 
 
8
OKNO-BROS
ARTUR BROSE
64-800 CHODZIEŻ
UL. Buszczaka 13
 
8
 
 
254.767,00 PLN
 
 
 
66,95 pkt
 
 
 
10
PARTNER Systemy okien
i drzwi
Piotr Paszkowski
i Jakub Paszkowski
SPÓŁKA JAWNA
72-100 GOLENIÓW
DANOWO 33
 
9
 
 
253.402,60 PLN
 
 
 
67,32 pkt
 
 
 
9
 
 
 
 
 

OFERT ODRZUCONYCH – 0,    WYKONAWCÓW WYKLUCZONYCH – 0
 
 
Zgodnie   z art. 180 ustawy z 29.01.2004r. Prawo   zamówień    publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223 poz.1655-tekst jednolity z późn. zm.) - każdemu Wykonawcy przysługują   środki   odwoławcze w postaci protestu stosownie   do   przepisów   zawartych   w   dziale   VI  w/w  ustawy.
Wniesienie uzasadnionego pisemnego protestu może nastąpić w terminie 7 dni od dnia, w którym Wykonawca powziął lub mógł powziąć wiadomość o okolicznościach stanowiących podstawę jego wniesienia.
Podpisanie umowy z wybranym Wykonawcą nastąpi po upływie ustawowego okresu przewidzianego na złożenie protestu/ów/ tj. nie wcześniej niż przed upływem 7 dni od daty przekazania zawiadomienia o wyborze oferty. O dacie podpisania umowy Zamawiający powiadomi Wykonawcę telefonicznie.
 
 
STAROSTA KOSZALIŃSKI
 
Roman Szewczyk
 
 
 
 
Ogłoszenie będzie:
1)      umieszczone na stronie internetowej Zamawiającego;
2)      wywieszone na tablicy ogłoszeń w siedzibie Zamawiającego;
3)      przekazane Wykonawcom, którzy złożyli oferty w niniejszym postępowaniu;
4)      a/a