Przejdź do treści

Organy Powiatu

Starostwo Powiatowe

Poradnik interesanta

Elektroniczna Skrzynka Podawcza

Informacje Wydziału Komunikacji I Dróg

Informacje Wydziału Budownictwa i Ochrony Środowiska

Ogłoszenia

Zamówienia publiczne

Nabór Pracowników

Elektroniczny zbiór aktów prawnych

Organizacja działania samorządu powiatowego

Jednostki organizacyjne powiatu

Powiatowe Służby, Inspekcje, Straże

Informacje budżetowe

Sprzedaż, dzierżawa i najem nieruchomości

Kontrole

Oświadczenia majątkowe (latami)

Majątek publiczny

Wykaz rejestrów, ewidencji i archiwów oraz sposób i zasady udostępniania danych w nich zawartych

Zarządzanie kryzysowe

Oświata

Współpraca z organizacjami pozarządowymi

Biuro Rzeczy Znalezionych

Biuletyn Informacji Publicznej

Wybory samorządowe listopad 2014

Sprawozdanie roczne z wykonania zadań zawartych w PRL w roku kalendarzowym 2005.

Plan Rozwoju Lokalnego Powiatu Koszalińskiego
Starostwo Powiatowe w Koszalinie, ul. Racławicka 13, 75-620 Koszalin
tel./fax 94 34 28 489, e-mail: poczta@powiat.koszalin.pl
Sprawozdanie roczne z wykonania zadań zawartych w PRL w roku kalendarzowym 2005
Zadania zrealizowane w 2005 r. zawarte w wersji pierwotnej Planu Rozwoju Lokalnego (obowiązującej do 30.08. 2005 r.)
  Tytuł projektu / zadania Wnioskodawca Kwota projektu / zadania ogółem      w zł Kwota uzyskanego dofinansowania w zł Publiczne środki krajowe ogółem   w zł Środki z budżetu państwa  w zł Środki z budżetu województwa w zł Środki z budżetu powiatu    w zł Inne środki publiczne w zł Wartość uzyskanych wskaźników produktu Wartość uzyskanych wskaźników rezultatów Uwagi
1. Tytuł w planie: Przebudowa drogi powiatowej  Nr 0354Z (Łazy - Osieki - Sucha Koszalińska, II etap) 3.532.647   2.430.059 (ZPORR)   3.532.647           1.102.588   2.430.059 (ZPORR)   1. długość zmodernizowanej drogi powiatowej - 4,88km                        2. obiekty infrastruktury drogowej -(5 zatok autobusowych, 10 miejsc postojowych)                                              3. długość wybudowanych chodników - 0,3km                                     4. dł. wybudowanych ciągów pieszo-rowerowych -0,88km                                5. przepust - 1 szt.                                             6. dł. wybudowanej sieci kanalizacji deszczowej -0,39km 1. średni czas przejazdu między dwoma punktami sieci - 7 minut (było 9 minut)                               2. nośność zmodernizowanej drogi - 115 kN/Oś zadanie zaplanowane na rok 2004 (wersjaPRL obowiązująca do 30.08.2005r.); zrealizowane w roku 2005 ze względu na przedłużone procedury przetargowe
2. Tytuł w Planie: Przebudowa drogi powiatowej Nr 0375Z Stare Bielice - Mścice, I etap Dobre - Mścice 2.505.130   1.674.429 (ZPORR)   2.505.130           830.701   1.674.429 (ZPORR)   1. długość zmodernizowanej drogi powiatowej - 3,32km                       2. obiekty infrastruktury drogowej -72 miejsca postojowe                                                          3. długość wybudowanych chodników - 1,26km                                    5. przepust - 1 szt.                                      6. dł. wybudowanej sieci kanalizacji deszczowej -0,11km             1. średni czas przejazdu między dwoma punktami sieci - 5 minut (było 7 minut)                                                           2. nośność zmodernizowanej drogi - 100 kN/Oś zadanie zaplanowane na rok 2004 (PRL obow. do30.08.05r.); zrealizowane w roku 2005 ze względu na przedłużone procedury przetargowe
3.  Tytuł w Planie: Przebudowa drogi powiatowej Nr 0381Z Świeszyno - Jarzyce 567.832   264.921 (FOGR)   567.832       264.921 (FOGR)   302.911       1. długość przebudowanej drogi - 2,79km 1. skrócił się średni czas przejazdu  i zwiększyła się nośność drogi zadanie zaplanowane na rok2005 (PRL obow. do 30.08.05r. oraz z 31.08.06r.); zrealizowane zgodnie z planem
4. Tytuł w Planie: Zmiana systemu opalania z wykonaniem instalacji c.o.              Tytuł zadania:        Przebudowa gospodarki cieplnej w Domu Pomocy Społecznej w Cetuniu  I etap 142.727 125.489 (pożyczka z WFOŚ) 142.727     17.238 125.489 (pożyczka z WFOŚ) 1. kotłownia olejowa o mocy do 200kW - szt.1                                    2. roboty dodatkowe (1 studnia schładzająca, czopuch, stacja uzdatniania wody, odwodnienie schodów 1. utrzymanie liczby 80 mieszkańców w placówce   2.zmniejszenie emisji spalin zadanie zaplanowane na rok 2004 ( wersja PRL obow. do 30.08.05r.),                    nie wykonano instalacji c. o.
 
5. Tytuł w Planie:Wykonanie dźwigu osobowego.                   Tytuł zadania:Budowa windy z wyjściem na zewnątrz dla osób niepełnosprawnych w nieczynnej, nie użytkowanej klatce schodowej oraz remont poddasza nieużytkowego (salka rehabilitacyjna) w DPS w Cetuniu 258.630   129.310 (dotacja PFRON)   258.630       129.310 (PFRON)   129.320       1. dźwig osobowy - 1 szt.                   2. sala rehabilitacyjna o pow. użytkowej 50m2 (montaż okien połaciowych - szt.7; ścianki gipsowo - kartonowe 180m2; ułożenie terakoty - 50m2; glazura - 18m2; instalacja wod-kan; osprzęt sanitarny; docieplenie poddasza 180m2. 1. utrzymanie liczby 80 mieszkańców w placówce   2.zwiększenie bezpieczeństwa - droga ewakuacyjna zadanie zaplanowane (w PRL obow. do 30.08.05r.) na lata 2006 - 2013, zrealizowane w 2005r. w związku z możliwością pozyskania środków zewnętrznych oraz koniecznością standaryzacji DPS do końca 2006r.
             
             
             
             
6. Tytuł w Planie:Stolarka okienna i drzwiowa. Roboty dekarskie. Roboty ogólnobudowlane. Roboty projektowe. Podjazd dla niepełnosprawnych. Tytuł zadania: Przebudowa budynku Stacji Pogotowia Ratunkowego w części przeznaczonej na Poradnię Psychologiczno - Pedagogiczną 261.046   0   261.046           261.046       1.powierzchnia zmodernizowanego obiektu 297,09m2 1. utrzymanie i zwiększanie ilości przeprowadzanych badań np. w roku 2005 - 2.480 zadanie zaplanowane do realizacji w roku 2004 (wersja PRL obow. Do 30.08.05r.), realizowane na przełomie 2004/2005 ze środków własnych
7. Tytuł w Planie:Remont dachu nad salą gimnastyczną. Roboty dekarsko - blacharskie internatu.              Tytuł zadania:Poprawa warunków termoizolacyjnych stropodachu i dachu w CKU w Boninie całe zadanie: 217.636; w r. 2005 II etap 107.443   refundacja 163.227 (ZPORR) w r. 2005   całe zadanie: 217.636 w r. 2005 II etap 107.443           poniesiony w roku  2004, w roku 2005 refundacja za wydatki w kwocie przekraczającej wkład własny     refundacja 163.227 (ZPORR) w r. 2005   1. pow. wyremontowanego dachu - sal gimnastyczna - 692,50m2;                                                2.nowe obróbki blacharskie - sala gimnastyczna - 77,45m2;     3.nwe rury spustowe - sala gimnastyczna - 9,08mb;                    4.nowe rynny dachowe - sala gimnastyczna - 85mb;                          5.powierzchnia wyremontowanego dachu nad internatem - 811,95m2;                   6.nowe obróbki blacharskie - internat - 47,73m2;                          7.nowe rynny dachowe - internat - 133,6mb;                                             8.nowe rury spustowe - internat - 75,66mb. 1. ilość uczniów w internacie - 60 osób (stan na 31.12.2005r.);                       2. ilość uczniów w szkole - 540 osób (stan na 31.12.2005r.)                                                            3. utrzymanie miejsc pracy  - 69 osób remont dachu sali gimnastycznej i internatu zaplanowane na rok 2004 (wersja PRL obow. do 30.08.2005r.), realizowane I etap w r.2004, II etap w r.2005
8. Tytuł w Planie:Wymiana pokrycia dachowego nad warsztatmi.           Tytuł zadania: Roboty dekarsko blacharskie warsztatów szkolnych w Zespole szkół im. Wincentego Witosa w Boninie 89.339   76.824 (MENiS)   89.339   76.824 (MENiS)       12.515       1. powierzchnia wyremontowanego dachu nad warsztatami szkolnymi - 696,0m2;                                                                          2. montaż rynien dachowych - 73,55mb;                                  3.montaż rur spustowych z PCV - 14,03mb.      1. ilość uczniów w internacie - 60 osób (stan na 31.12.2005r.);                                                    2. ilość uczniów w szkole - 540 osób (stan na 31.12.2005r.)                                                                           3. utrzymanie miejsc pracy  - 69 osób zadanie ujęte w PRL (wersja obow. do 30.08.2005r.) na lata 2007-2013; ze względu na zły stan techniczny i możliwość współfinansowania ze środków zewnętrznych zrealizowane w r. 2005
9. Tytuł w Planie:Naprawa więźby dachowej w budynku pałącowym, remont stropu II kondygnacji. Tytuł zadania: Roboty remontowo - budowlane - wymiana pokrycia dachu w DPS w Nowych Bielicach ( 18.07-30.09.2005) 176.539   84.719 (dotacja z PFRON)   176.539       84.719 (dotacja z PFRON)   91.820       roboty remontowo - budowlane 909,464m2 utrzymanie liczby mieszkańców - 152 osoby (stan na dzień 31.12.2005r.) zadanie zaplanowane w PRL na lata 2007-2013 (wersja obow. do 30.08.05), zrealizowane w r. 2005 ze względu na pozyskanie funduszy zewnętrznych
10. Tytuł w Planie: Wjazd i wyjazd od ul. Kościuszki - Stacja Pogotowia Ratunkowego w Koszalnie 46.319   0   46.319             46.319   wjazd i wyjazd od ul. Kościuszki - 1 szt. 1.utrzymanie liczby dziennej ilości wyjazdów karetek - zgodnie z prowadzonymi statystykami 25-30  2.skrócenie czasu dojazdu do miejsca zdarzenia o 5% (karty pojazdu) zadanie zrealizowane zgodnie z PRL w 2005r.
11. Tytuł w Planie:Wymiana stolarki okiennej.            Tytuł zadania: Adaptacja pomieszczeń w budynku użytkowym przez Stację Pogotowia Ratunkowego w Koszalinie 174.900   0   174.900             174.900   adaptacja i modernizacja pomiesczeń sypialni, socjalnych, sanitarnych i korytarzy - powierzchnia użytkowa po adaptacji 509,34m2. 1.poprawa warunków pracy dla 76 osób (umowy o pracę i umowy kontraktowe);     2.poprawa bilansu cieplnego obiektu - obniżenie zużycia m3 gazu o 5% w skali roku zadanie w części planowane na lata 2004 - 2006, zrealizowane ze środków własnych
12. Tytuł w Planie: Wymiana ambulansów ratunkowych w Satcji Pogotowia Ratunkowego w Koszalnie 265.443   199.082 (dotacja z Ministerstwa Zdrowia)    265.443   199.082 (dotacja z Ministerstwa Zdrowia)          66.361   zakup ambulansu ratunkowego - 1 szt. 1.polepszenie jakości i dostępności usług medycznych;                2.zwiększenie bezpieczeństwa przewozu pacjenta;              3.komfort pracy zespołu wyjazdowego zadanie planowane na lata 2004 - 2006; zrealizowane zgodnie z planem
13. Tytuł w Planie: Remont pomieszczeń kuchni i stołówki. Tytuł zadania: Poprawa warunków tehnicznych i użytkowych w budynkach SOSW w Warninie 75.747   44.926 (dotacja z KW 2005)   75.747       44.926 (dotacja z KW 2005)   30.822       1.Powierzchnia zmodernizowanych obiektów infrastruktury społeczno - edukacyjnej,- 103,22m2 (roboty remontowe ścian i sufitów oraz poadzek i podłóg, stolarka drzwiowa, roboty remontowe tarasu);                                                                                                                     2.liczba urządzeń infrastruktury technicznej(16 elektrycznych) i sanitarnej (2 sztuki) - ogółem 18 sztuk;                                        3.długość wymienionej instalacji - 236,18mb ( w tym elektryczna, wodno - kanalizacyjna);                              4.długość dodatkowej instalacji kablowej - 38mb. 1.utrzymanie liczby wychowanków SOSW w Warninie korzystająca z infrastruktury edukacyjnej - 31 osób, obecnie korzysta 37 osób (na dzień 10.01.2006r.) zadanie planowane na lata 2005 - 2006 (wersja PRL obow. do 30.082005r.), zrealizowane przy udziale środków zewnętrznych w r. 2005.
14. Tytuł w Planie: Zamontowanie paltformy bocznej na klatce schodowej (blok D i A, a łączniki).            Tytuł zadania: Realizacja programu naprawczego. Poprawa warunków mieszkalnych oraz zniesienie barier architektonicznych w DPS w Żydowie 146.800 (zadnie zrealizowane do wysokości 106.296zł, pozostała część do wykonania w r. 2006)   72.600 (dotacja z KW 2005 wroku 2005 = 32.600zł, przeniesiono na 2006r.  40.000zł)   146.800 (zadnie zrealizowane do wysokości 106.296zł, pozostała część do wykonania w r. 2006)       72.600 (dotacja z KW 2005 wroku 2005 = 32.600zł, przeniesiono na 2006r.  40.000zł)   74.200 ( z czego w 2005 r. wydatkowano 73.696zł, zaś w roku 2006 planuje się wydatkować 504zł)       Produkty zrealizowane w roku 2005:                                1.zamontowanie platformy bocznej na klatce schodowej między blokiem D a łącznikiem; 2.doposażenie pracowni terapii zajęciowej;                                 3.adaptacja pokoju gościnnego;  4.zakup odpowiedniego wyposażenia do kaplicy;            5.montaż poręczy schodowch na holu głównym.                    1.utrzymanie liczby miejsc w placówce tj. 240. Ad.1 zaplanowane na lata 2007-2013, zrealizowane z pozostałymi ze względu na pozyskane dofinansowanie ze względu na standaryzację DPS do końca 2006r.
15. Tytuł w Planie:Modernizacja kotłowni z koksowo-węglowej na olejową w budynku administracyjnym. Remont dachów na budynkach.                Tytuł zadania: Termomodernizacja i przebudowa gospodarki cieplnej w DPS Żydowo 335.672 (zadanie realizowane w dwóch etapach I et. W roku 2004 r. za kwotę 208.993zł, II etap w r. 2005 za kwotę 112.153zł)   145.371 (przekazane w grudniu 2004r., z tego dotacja w wysokości 72.685zł oraz pożyczka w wysokości 72.686zł) w r. 2005 0zł   335.672 (zadanie realizowane w dwóch etapach I et. W roku 2004 r. za kwotę 208.993zł, II etap w r. 2005 za kwotę 112.153zł)           poniesione w roku 2004 i 112.153 poniesione w roku 2005   145.371 (przekazane w grudniu 2004r., z tego dotacja w wysokości 72.685zł oraz pożyczka w wysokości 72.686zł) w r. 2005 0zł   1.Kotłownia olejowa o mocy 90 kW                                                                2.Pralnica elektryczna (o wydajności 50kg)                      3.Remont dachu na budynku "D" - papa termozgrzewalna       4.Remont dachu na budynku administracyjnym - papa termozgrzewalna                        1.utrzymanie liczby miejsc w DPS w ilości 240. zadania zaplanowane na lata 2004 i 2005 (PRL wersja obow. do 30.08.2005r.), wykonane zgodnie z planem przy współfinansowaniu zewnętrznym
16. Tytuł w Planie: Montaż platform schodowych do transportu pionowego na wózkach inwalidzkich. Budowa dźwigu osobowego. Remont i modernizacja węzłów sanitarnych (przystosowanie dla osób niepełnospr.).  Tytuł zadania: Dostosowanie Domu Pomocy Społecznej w Parsowie do wymogów okeślonych w Rozporządzeniu Mnistra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 15 września 2000r. 354.943   205.823 (dotacja z KW 2005)   354.943       205.823 (dotacja z KW 2005)   149.120       1.budowa szybu dźwigu osobowego, montaż dźwigu w budynku pałacowym;       2.montaż dwóch platform schodowych;                              3.doposażenie łazienek do potrzeb osób niepełnosprawnych (wymiana wanien, montaż brodzików, kabin);                       4.Wymiana i poszerzenie drzwi do łazienek, montaż drzwi przesuwnych; 1.utrzymanie liczby miejsc w placówce tj. 85.  Ad. 1 i 2 oraz częściowo 4 zaplanowane na lata 2007- 2013, Ad. 3 i 4 zaplanowane na lata 2005 - 2006; zadania zrealizowane ze względu na standaryzację DPS i pozyskanie funduszy zewnętrznych w r. 2005.
17. Tytuł w Planie: Roboty ogólnobudowlane (poddasze użytkowe, I piętro, parter), budunek główny. Instalacja odgromowa bud. głównego. Instalacja elektryczna (nowa) budynku głównego. Tytuł zadania: Poprawa warunków technicznych i użytkowych w budynku głównym w Zespole Szkół w Pogotowiu Opiekuńczym -zadanie realizowane w roku 2004, dofinansowane ze ZPORR w roku 2005. 172.570 (poniesiony w roku 2004   88.935 (refundacja ZPORR w 2005r.) w roku 2004 dotacja z KW 2004 w wysokości 43.000zł   172.570 (poniesiony w roku 2004           40.634,90 wydatek poniesiony w roku 2004   88.935 (refundacja ZPORR w 2005r.) w roku 2004 dotacja z KW 2004 w wysokości 43.000zł   1.powierzchnia wyremontowanych pomieszczeń szkolnych - 197,58m2;                                2.powierzchnia wyremontowanych pomieszczeń  i internatu - 183,84m2;                                                                 3.instalacja odgromowa na budynku szkoły - 1komplet;                                        4.przyłącze kanalizacyjne o śr. 200 od pionu wewnątrz budynku szkoły z internatem do zbiornika bezodpływowego - 20mb;                                                               5.węzeł sanitarny 1 komplet;             6.węzeł sanitarny z 3-ma natryskami i 5-cioma umywalkami - 1 komplet.   utrzymanie liczbymiejsc i uczniów w szkole i w internacie. zadanie zaplanowane w PRL na rok 2004 (wersja obow. do 30.08.2005r.); zadanie wykonane zgodnie z planem w roku 2004, refundacja kosztów ze ZPORR w r. 2005.
18. Tytuł w Planie:Roboty budowlane klatki schodowej oraz holi. Remont korytarza na III piętrze. Modernizacja instalacji c.o. (wymiana instalacji, płukanie, grzejników, modernizacja wymienników). Tytuł zadania: Remonty w Starostwie Powiatowym w Koszalinie pkt1,3 kwota: 57.388zł; pkt 4 kwota 28.650zł; pkt 2 kwota 17.839zł     pkt1,3 kwota: 57.388zł; pkt 4 kwota 28.650zł; pkt 2 kwota 17.839zł           pkt1,3 kwota: 57.388zł; pkt 4 kwota 28.650zł; pkt 2 kwota 17.839zł       1. ocieplenie ściany, elewacja i remont dachu budynku garaży wraz z odwodnieniem                                2.Biuro Obsługi Interesanta wraz z przebudową holu głównego                         3.remont i odnowienie pokoi biurowych (piwnice,                   paarter,IIIp. i część IVp.)                                                              4.modernizacja c.o. utrzymanie i lepszy dostęp do miejsc obsługi interesantów Ad. 2 zaplanowane w PRL na r.2004,ad.3 na rok 2004 i 2005, ad.4 zaplanowane na rok 2005 w wersji PRL obow. do 30.08.2005r.      (pkt.1 i 3 -zakup materiałów zgodnie z procedurami zamówień publicznych,umowy o dzieło, wykonanie systemem gospodarczym; zadania realizowane zgodnie z PRL)
RAZEM 8.881.011   5.520.344   8.881.011   276.267   762.299   3.217.807 4.769.719 4.769.719    
Zadania zrealizowane zawarte w wersji Planu Rozwoju Lokalnego przyjętej 31. 08. 2005 r.
  Tytuł projektu / zadania Wnioskodawca Kwota projektu / zadania ogółem      w zł Kwota uzyskanego dofinansowania w zł Publiczne środki krajowe ogółem   w zł Środki z budżetu państwa  w zł Środki z budżetu województwa w zł Środki z budżetu powiatu    w zł Inne środki publiczne w zł Wartość uzyskanych wskaźników produktu Wartość uzyskanych wskaźników rezultatów Uwagi
1. Tytuł w Planie: Remont pomieszczeń poddasza w DPS w Cetuniu 168.507 168.507 (dotacja od Wojewody na realizację programu naprawczego) 168.507   168.507 0   1. uzyskanie 7-miu pomieszczeń o łącznej powierzchni 170m2; izolacja termiczna poddasza 400m2; posadzki - 150m2; terakota - 10m2; glazura 20m2; wymiana skrzydeł drzwiowych - 13 sztuk; montaż okien - 27 sztuk ( wtym połaciowe 23 sztuki); instalacja c.o. i wod.-kan.; wymiana instalacji elektrycznej 1. uzyskanie nowej powierzchni użytkowej na potrzeby DPS.                    2.oszczędność energii - ocieplenie poddasza w związku z koniecznością standaryzacji DPS (weszło do PRL 31.08.2005r., przesunięte z 2006r.) i możliwością sfinansowania ze środków zewnętrznych zadanie zrealizowane w roku 2005
RAZEM                   (wszystkie zadania zawarte w Planie w roku 2005) 9.049.518   5.688.851   9.049.518   276.267   930.806   3.217807   4.769.719    
Zadania zrealizowane w 2005 r. nie zawarte w Planie Rozwoju Lokalnego.
1. Roboty remontowe - Sala doświadczania świata (28.11-15.12.2005) w DPS w Nowych Bielicach 36.540   36.540 (dotacja od Wojewody na Program Naprawczy)   36.540       36.540 (dotacja od Wojewody na Program Napraw.)   0       sala doświadczania świata - powierzchnia 51m2 utrzymanie liczby mieszkańców - 152 osoby (stan na dzień 31.12.2005r.) zadanie zrealizowane w r. 2005 ze względu na pozyskanie środków finansowych od Wojewody na standaryzację DPS
2. Roboty remontowe w DPS w Nowych Bielicach 20.221   20.221(dotacja od Wojewody na Program Naprawczy)   20.221       20.221(dotacja od Wojewody na Program Napraw.)   0       sala dzienna - powierzchnia 41m2 utrzymanie liczby mieszkańców - 152 osoby (stan na dzień 31.12.2005r.) zadanie zrealizowane w r. 2005 ze względu na pozyskanie środków finansowych od Wojewody na standaryzację DPS
3. Roboty remontowe - Bezprzewodowy system przywoławczy (01.12-15.12.2005) w DPS w Nowych Bielicach 26.497   26.497 (dotacja od Wojewody na Program Naprawczy)   26.497       26.497 (dotacja od Wojewody na Program Napraw.)   0       bezprzewodowy system przywoławczy 4.070m2 utrzymanie liczby mieszkańców - 152 osoby (stan na dzień 31.12.2005r.) zadanie zrealizowane w r. 2005 ze względu na pozyskanie środków finansowych od Wojewody na standaryzację DPS
4. Remont pomieszczeń terapii zajęciowej, łazienki i schodów prowadzących do nowych mieszkań - zrealizowane systemem gospodarczym.- DPS w Nowych Bielicach 16.959   16.038 (dotacja od Wojewody na Program Naprawczy)   16.959       16.038 (dotacja od Wojewody na Program Naprawczy)   921       powierzchnia wyremontowana - 83m2 utrzymanie liczby mieszkańców - 152 osoby (stan na dzień 31.12.2005r.) zadanie zrealizowane w r. 2005 ze względu na pozyskanie środków finansowych od Wojewody na standaryzację DPS
5. Remont dwóch łazienek (I umowa 09.11-06.12.2005; II umowa 24.11-02.12.2005) w DPS w Nowych Bielicach 40.704   40.704 (dotacja od Wojewody na Program Naprawczy)   40.704       40.704 (dotacja od Wojewody na Program Napraw.)   0       powierzchnia wyremontowanych łazienek - 110m2 utrzymanie liczby mieszkańców - 152 osoby (stan na dzień 31.12.2005r.) zadanie zrealizowane w r. 2005 ze względu na pozyskanie środków finansowych od Wojewody na standaryzację DPS
Razem 140.921   140.000   140.921       140.000   921    
Sprawozdanie wykonane na podstawie Końcowych ocen realizacji projektów, sporządzonych przez Dyrektorów jednostek. Materiały ze zrealizowanych zadań remontowych i inwestycyjnych w 2005 roku znajdują się w jednostkach organizacyjnych i  WIWiR, Starostwo Powiatowe w Koszalinie, pokój 301.
Koszalin, 07.02.2006r.
Opracowanie:Lidia Łyczko, Inspektor WIWiR                             Sprawdził: Wojciech Dyrda, Dyrektor WIWiR