Ogłoszenie o wyniku postępowania ozn. IGN.3421-26/08 - Pompy ciepła
Koszalin, dnia 13.11.2008 r.
ozn. sprawy IGN.3421-26/08
OGŁOSZENIE O WYNIKU POSTĘPOWANIA
ZARZĄD POWIATU w Koszalinie ul. Racławicka 13 dziękując za wzięcie udziału w postępowaniu prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego na :
„ZAINSTALOWANIE POWIETRZNYCH POMP CIEPŁA
W DPS W CETUNIU”
na podstawie artykułu 92 ust.1 pkt 1,2,3 ustawy Prawo zamówień publicznych /ustawa z 29.01.2004 r., Dz. U. z 2007 roku Nr 223 poz. 1655-tekst jednolity z późn. zm./ zawiadamia, że w dniu 13.11.2008 roku dokonano wyboru najkorzystniejszej oferty oznaczonej nr 1 złożonej przez :
ESG
SŁAWOMIR MIESZCZANKIN
Ul. MORSKA 20
75-221 KOSZALIN
Jedynym kryterium oceny ofert była cena-100%. Oferta nr 1 spełnia wymogi Zamawiającego i otrzymała maksymalną ilość punktów tj. 100 pkt.
Oferowana cena ryczałtowa realizacji zamówienia – 135.068,58 PLN brutto
OFERT ODRZUCONYCH – 0 WYKONAWCÓW WYKLUCZONYCH - 1
Zgodnie z art. 180 ustawy z 29.01.2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223 poz.1655-tekst jednolity z późn. zm.) - każdemu Wykonawcy przysługują środki odwoławcze w postaci protestu stosownie
do przepisów zawartych w dziale VI w/w ustawy.
Wniesienie uzasadnionego pisemnego protestu może nastąpić w terminie 7 dni od dnia, w którym Wykonawca
powziął lub mógł powziąć wiadomość o okolicznościach stanowiących podstawę jego wniesienia.
Podpisanie umowy z wybranym Wykonawcą nastąpi po upływie ustawowego okresu przewidzianego na złożenie protestu/ów/ tj. nie wcześniej niż przed upływem 7 dni od daty przekazania zawiadomienia o wyborze oferty. O dacie podpisania umowy Zamawiający powiadomi Wykonawcę telefonicznie.
STAROSTA KOSZALIŃSKI
Roman Szewczyk
Ogłoszenie będzie:
1) umieszczone na stronie internetowej Zamawiającego;
2) wywieszone na tablicy ogłoszeń w siedzibie Zamawiającego;
3) a/a.