LUTY 2011 |
|
1. |
Informacja z działalności Powiatowego Rzecznika Konsumentów w Koszalinie w roku 2010. |
2. |
Przyjęcie sprawozdania z pracy Rady Powiatu w Koszalinie za 2010 rok. |
3. |
Przyjęcie sprawozdań z pracy stałych Komisji Rady Powiatu w Koszalinie za 2010 rok. |
4. |
Przyjęcie sprawozdania Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Koszalinie z realizacji „Strategii Rozwiązywania Problemów Społecznych w Powiecie Koszalińskim na lata 2007 – 2015” w 2010 roku. |
5. |
Przyjęcie sprawozdania Powiatowego Urzędu Pracy w Koszalinie z realizacji „Powiatowego programu promocji zatrudnienia oraz aktywizacji lokalnego rynku pracy na lata 2007 – 2015” w 2010 roku. |
6. |
Informacja Starosty z przeprowadzonych kontroli i audytów w Starostwie Powiatowym w Koszalinie oraz w jednostkach organizacyjnych Powiatu w 2010 roku. |
7. |
Informacja Zarządu Powiatu w Koszalinie dotycząca dotacji udzielonych organizacjom pozarządowym w 2010 roku. |
8. |
Przyjęcie „Strategii Rozwoju Powiatu Koszalińskiego na lata 2011 – 2015”. |
9. |
Sprawy budżetowe. |
10. |
Sprawy organizacyjne. |
KWIECIEŃ 2011 |
|
1. |
Przyjęcie sprawozdania z wykonania budżetu Powiatu za 2010 rok. |
2. |
Podjęcie uchwały absolutoryjnej dla Zarządu Powiatu w Koszalinie za 2010 rok. |
3. |
Podjęcie uchwały w sprawie przyjęcia sprawozdania Komendanta Miejskiego Policji w Koszalinie za 2010 r. |
4. |
Podjęcie uchwały w sprawie przyjęcia informacji Komendanta Miejskiego Państwowej Straży Pożarnej w Koszalinie za 2010 r. |
5. |
Podjęcie uchwały w sprawie przyjęcia informacji Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego w Koszalinie za 2010 r. |
6. |
Informacja z realizacji zadań Inspekcji Weterynaryjnej Powiatowego Lekarza Weterynarii w Koszalinie za 2010 r. |
7. |
Informacja z działalności Powiatowego Inspektoratu Nadzoru Budowlanego w Koszalinie za 2010 r. |
8. |
Sprawozdanie z działalności Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Koszalinie za 2010 r. |
9. |
Informacja z działalności Powiatowego Urzędu Pracy w Koszalinie za 2010 r. |
10. |
Informacja w zakresie nabywania i zbywania nieruchomości oraz ich obciążania ograniczonymi prawami rzeczowymi wg stanu na 31 grudnia 2010 r. |
11. |
Sprawozdanie z działalności Powiatowego Zarządu Dróg w Koszalinie za 2010 r. |
12. |
Sprawy budżetowe. |
13. |
Sprawy organizacyjne. |
CZERWIEC 2011 |
|
1. |
Sprawozdanie z działalności Stowarzyszenia Gmin i Powiatów Pomorza Środkowego za 2010 rok. |
2. |
Sprawy budżetowe. |
3. |
Sprawy organizacyjne. |
WRZESIEŃ 2011 |
|
1. |
Przyjęcie sprawozdania Komisji Rewizyjnej Rady Powiatu w Koszalinie z realizacji rocznego planu kontroli za I półrocze 2011 roku. |
2. |
Przyjęcie sprawozdania z wykonania budżetu za I półrocze 2011 roku. |
3. |
Informacja o stanie realizacji zadań oświatowych za rok szkolny 2010/2011. |
4. |
Informacja o stanie środowiska na obszarze województwa zachodniopomorskiego – Powiat Koszaliński za 2010 rok - Delegatura w Koszalinie Wojewódzkiego Inspektoratu Ochrony Środowiska w Szczecinie. |
5. |
Sprawy budżetowe. |
6. |
Sprawy organizacyjne. |
PAŹDZIERNIK 2011 |
|
1. |
Informacja z realizacji „Powiatowego programu zapobiegania przestępczości oraz bezpieczeństwa obywateli i porządku publicznego na lata 2007 – 2011” w 2011 roku. |
2. |
Informacja Przewodniczącego Rady Powiatu na temat składanych oświadczeń majątkowych przez radnych. |
3. |
Informacja Starosty Koszalińskiego na temat składanych oświadczeń majątkowych przez członków zarządu powiatu, sekretarza powiatu, skarbnika powiatu, kierowników jednostek organizacyjnych powiatu oraz osób wydających decyzje administracyjne w imieniu Starosty. |
4. |
Sprawy budżetowe. |
5. |
Sprawy organizacyjne. |
GRUDZIEŃ 2011 |
|
1. |
Uchwalenie budżetu Powiatu na 2012 rok. |
2. |
Podjęcie uchwały w sprawie ustalenia planu pracy Rady Powiatu w Koszalinie na 2012 rok. |
3. |
Podjęcie uchwały w sprawie ustalenia rocznego planu pracy i kontroli Komisji Rewizyjnej Rady Powiatu w Koszalinie na 2012 rok. |
4. |
Podjęcie uchwały w sprawie przyjęcia sprawozdania z działalności Komisji Bezpieczeństwa i Porządku dla Miasta Koszalina i Powiatu Koszalińskiego za 2011 rok. |
5. |
Sprawy budżetowe. |
6. |
Sprawy organizacyjne. |
Strona internetowa została dostosowana do standardu WCAG 2.0 dzięki dofinansowaniu Ministerstwa Administracji i Cyfryzacji.