Przejdź do treści

Organy Powiatu

Starostwo Powiatowe

Poradnik interesanta

Elektroniczna Skrzynka Podawcza

Informacje Wydziału Komunikacji I Dróg

Informacje Wydziału Budownictwa i Ochrony Środowiska

Ogłoszenia

Zamówienia publiczne

Nabór Pracowników

Elektroniczny zbiór aktów prawnych

Organizacja działania samorządu powiatowego

Jednostki organizacyjne powiatu

Powiatowe Służby, Inspekcje, Straże

Informacje budżetowe

Sprzedaż, dzierżawa i najem nieruchomości

Kontrole

Oświadczenia majątkowe (latami)

Majątek publiczny

Wykaz rejestrów, ewidencji i archiwów oraz sposób i zasady udostępniania danych w nich zawartych

Zarządzanie kryzysowe

Oświata

Współpraca z organizacjami pozarządowymi

Biuro Rzeczy Znalezionych

Biuletyn Informacji Publicznej

Wybory samorządowe listopad 2014

Ogłoszenie o wyniku postępowania w postępowaniu prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego na: "REMONT DACHU BUDYNKU DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ W CETUNIU"

Koszalin, dnia 10.08.2007 r.
 
Zarząd Powiatu
W Koszalinie
 
ozn. sprawy IGN.3421-23/07
 
 
OGŁOSZENIE O WYNIKU   POSTĘPOWANIA
 
ZARZĄD POWIATU  w Koszalinie ul. Racławicka 13 dziękując za wzięcie udziału w postępowaniu prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego :
 
„REMONT DACHU BUDYNKU DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ W CETUNIU”
zawiadamia, że w dniu 10.08.2007 roku dokonano wyboru najkorzystniejszej oferty oznaczonej nr 1 złożonej przez :
„IM-BUD” PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE 
MIROSŁAW IGNASIAK
UL. Sianowska 17
75-643 KOSZALIN
NIP 669-030-08-97   REGON 330052429
 
Jedynym kryterium oceny ofert była cena-100%. Oferta nr 1 jest jedyną złożoną w prowadzonym postępowaniu, spełniającą   wymogi Zamawiającego i otrzymała maksymalną ilość punktów tj.     100 pkt.
Oferowana cena realizacji zamówienia – 373.310,71 PLN brutto
 
Zgodnie z art. 180 ustawy z 29.01.2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2006 r. Nr 164 poz.1163) – każdemu Wykonawcy przysługują środki odwoławcze w postaci protestu stosownie do przepisów zawartych w dziale VI ustawy. Wniesienie uzasadnionego pisemnego protestu może nastąpić w terminie 7 dni od dnia, w którym Wykonawca powziął lub mógł powziąć wiadomość o okolicznościach stanowiących podstawę jego wniesienia.
Podpisanie umowy z wybranym Wykonawcą nastąpi po upływie ustawowego okresu przewidzianego na złożenie protestu/ów/ tj. nie wcześniej niż przed upływem 7 dni od daty rozstrzygnięcia postępowania. O dacie podpisania umowy Zamawiający powiadomi Wykonawcę telefonicznie.
 
Starosta Koszaliński
Roman Szewczyk