Przejdź do treści

Organy Powiatu

Starostwo Powiatowe

Poradnik interesanta

Elektroniczna Skrzynka Podawcza

Informacje Wydziału Komunikacji I Dróg

Informacje Wydziału Budownictwa i Ochrony Środowiska

Ogłoszenia

Zamówienia publiczne

Nabór Pracowników

Elektroniczny zbiór aktów prawnych

Organizacja działania samorządu powiatowego

Jednostki organizacyjne powiatu

Powiatowe Służby, Inspekcje, Straże

Informacje budżetowe

Sprzedaż, dzierżawa i najem nieruchomości

Kontrole

Oświadczenia majątkowe (latami)

Majątek publiczny

Wykaz rejestrów, ewidencji i archiwów oraz sposób i zasady udostępniania danych w nich zawartych

Zarządzanie kryzysowe

Oświata

Współpraca z organizacjami pozarządowymi

Biuro Rzeczy Znalezionych

Biuletyn Informacji Publicznej

Wybory samorządowe listopad 2014

Nr 343/2005 w sprawie wyboru oferty na realizację zadań w zakresie wspomagania rozwoju gospodarczego.

UCHWAŁA NR  343   /2005

Zarządu Powiatu w Koszalinie

Z dnia 17 listopada 2005 roku

 

 

            w sprawie wyboru oferty na realizację zadań w zakresie wspomagania rozwoju gospodarczego.

 

 

Na podstawie art. 15 ust. 3 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o pożytku publicznym i o wolontariacie (Dz.U. z 2003r. Nr 96, poz. 873, z 2004 r. Nr 64, poz.593, Nr 116, poz. 1203, Nr 210, poz. 2135, z 2005 r. Nr 155, poz. 1298, Nr 169, poz. 1420) w związku z art. 32 ust. 1 ustawy z dnia 5 czerwca 1998 r. o samorządzie powiatowym (Dz. U. z 2001 r. Nr 142,poz. 1592, z 2002 r. Nr 23, poz. 220, Nr 62, poz. 558, Nr 113, poz. 984, Nr 153, poz. 1271, Nr 200, poz. 1688, Nr 214, poz. 1806, z 2003 r. Nr 162, poz. 1568, z 2004 r. Nr 102, poz. 1055) uchwala się, co następuje:

 

§ 1.  W postępowaniu konkursowym na realizację zadań w zakresie wspomagania rozwoju gospodarczego, w tym rozwoju przedsiębiorczości w kategorii działań na rzecz tworzenia i rozwoju instytucji wsparcia dla sektora MSP – tworzenia funduszu pożyczkowego służącego  łagodzeniu problemów rynku pracy na terenie powiatu koszalińskiego zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki i Pracy z 17.08.2004r. (Dz.U. Nr 181, poz.1877) w sprawie udzielania przez PARP pomocy finansowej niezwiązanej z programami operacyjnymi  wybiera się ofertę Koszalińskiej Fundacji Rozwoju Regionalnego.

 

§ 2.      Uzasadnienie wyboru stanowi załącznik do uchwały.

 

§ 3.   Wykonanie powierza się Staroście Koszalińskiemu i Wicestaroście Koszalińskiemu.

 

§ 4.    Uchwała wchodzi w życie z dniem podjęcia.

 

 

 

 

 

 

 

Uzasadnienie do Uchwały Nr  343  /2005 Zarządu Powiatu w Koszalinie z dnia 17 listopada 2005r. w sprawie wyboru oferty na realizację zadań w zakresie wspomagania rozwoju gospodarczego.

 

Ocena ofert odbyła się pod względem formalnym i merytorycznym, zgodnie z kryteriami ogłoszonymi w konkursie: tj. w zakresie:

1. Możliwości realizacji zadania w oparci o odpowiednią bazę materialną i lokalową, sprzęt potrzebny do realizacji zadania, odpowiednie zasoby kadrowe oraz doświadczenie w realizacji zadań objętych konkursem.

2. Kosztów realizacji zadania – z uwzględnieniem udziału rzeczowego oraz finansowych środków własnych, a także środków pozyskanych na realizację zadań od innych podmiotów.

3. Wyników dotychczasowej pracy i osiągnięć w ramach prowadzonej działalności.

4. Prowadzenia innych form wsparcia MSP.

5. Bardzo dobrego doświadczenia i znajomości rynku lokalnego.

Opisowa ocena ofert:

1. W zakresie:

  1. możliwości realizacji zadania w oparci o odpowiednią bazę materialną i lokalową, sprzęt potrzebny do realizacji zadania, obie oferty spełniają oczekiwania
  2. odpowiednich zasobów kadrowych w przypadku obu ofert ograniczyły się do wskazania jedynie liczby osób (KFRR – 1 osobę - specjalistę, FCIiP – 4 osoby – Dyrektor, Księgowy, 2-ch pracowników).
  3. doświadczenia w realizacji zadań objętych konkursem: FCIiP udzieliła więcej pożyczek niż KARR S.A. oraz udziela ich dłużej. Traktując KFRR jako nową fundację nie posiada ona doświadczenia, biorąc jednak pod uwagę fundatora KARR S.A., oraz zasoby kadrowe KFRR, które pochodzą i w przypadku funduszu pożyczkowego pochodzić mają z KARR S.A. należy uznać, że doświadczenie w zakresie udzielania pożyczek przez tę instytucję jest zadowalające.

2. W zakresie kosztów realizacji zadania korzystniejszą, bo tańszą ofertę przedstawiła KFRR.

KFRR planuje zatrudnić 1 osobę do obsługi funduszu, koszty obsługi funduszu przedstawione w ofercie wynoszą 67.620,80zł, w tym wynagrodzenia wraz z ubezpieczeniami – 42.000zł, czynsz za lokal 3.220,80zł, materiały biurowe i promocyjne 10.000zł, koszty delegacji 4.500zł, opłaty bankowe 3.000zł, usługi telekomunikacyjne 2.400zł, pozostałe koszty 2.500zł.

FCIiP planuje zatrudnić 4 osoby do obsługi funduszu, koszty obsługi funduszu przedstawione w ofercie wynoszą 145.251zł w tym wynagrodzenia 117.673zł, opłaty za pomieszczenia 2.978zł, usługi telekomunikacyjne 10.100zł, zakup sprzętu 4.000zł, materiał biurowe 2.500zł, delegacje 3.000zł, usługi reklamowe 5.000zł

3. W zakresie wyników dotychczasowej pracy i osiągnięć w ramach prowadzonej działalności, biorąc jak powyżej pod uwagę fundatora KFRR, czyli KARR S.A. oraz to, że pracownicy funduszu pożyczkowego będą pochodzić z KARR S.A., doświadczenia są porównywalne i zadowalające.

4. W zakresie prowadzenia innych form wsparcia MSP biorąc jak powyżej pod uwagę fundatora KFRR, czyli KARR S.A. oraz to, że pracownicy funduszu pożyczkowego będą pochodzić z KARR S.A., doświadczenia są porównywalne i zadowalające.

5. W zakresie bardzo dobrego doświadczenia i znajomości rynku lokalnego biorąc jak powyżej pod uwagę fundatora KFRR, czyli KARR S.A. oraz to, że pracownicy funduszu pożyczkowego będą pochodzić z KARR S.A., doświadczenia są porównywalne i zadowalające.

 

Z powyższego wynika, że w obu ofertach brakowało szczegółowych danych nt. kadry, która zostanie zaangażowana w realizację zadania. W pozostałych zakresach oceny są porównywalne i zadowalające, oprócz zakresu kosztów realizacji, w którym korzystniejszą ofertę przedstawiła KFRR. Biorąc powyższe pod uwagę Zespół Opiniujący oferty na realizację zadań w zakresie wspomagania rozwoju gospodarczego proponuje wybrać Koszalińską Fundację Rozwoju Regionalnego do realizacji w/w zadania.