Przejdź do treści

Organy Powiatu

Starostwo Powiatowe

Poradnik interesanta

Elektroniczna Skrzynka Podawcza

Informacje Wydziału Komunikacji I Dróg

Informacje Wydziału Budownictwa i Ochrony Środowiska

Ogłoszenia

Zamówienia publiczne

Nabór Pracowników

Elektroniczny zbiór aktów prawnych

Organizacja działania samorządu powiatowego

Jednostki organizacyjne powiatu

Powiatowe Służby, Inspekcje, Straże

Informacje budżetowe

Sprzedaż, dzierżawa i najem nieruchomości

Kontrole

Oświadczenia majątkowe (latami)

Majątek publiczny

Wykaz rejestrów, ewidencji i archiwów oraz sposób i zasady udostępniania danych w nich zawartych

Zarządzanie kryzysowe

Oświata

Współpraca z organizacjami pozarządowymi

Biuro Rzeczy Znalezionych

Biuletyn Informacji Publicznej

Wybory samorządowe listopad 2014

OGŁOSZENIE O WYNIKU POSTĘPOWANIA prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego na: "WYMIANA POŁACI DACHOWEJ Z DACHÓWKI KARPIÓWKI NA NOWE POKRYCIE Z DACHÓWKI TEGO SAMEGO RODZAJU W DOMU POMOCY..."

Koszalin, dnia 22.08.2007 r.
 
Zarząd Powiatu
W Koszalinie
 
ozn. sprawy IGN.3421-27/07
 
 
OGŁOSZENIE O WYNIKU   POSTĘPOWANIA
 
ZARZĄD POWIATU  w Koszalinie ul. Racławicka 13 dziękując za wzięcie udziału w postępowaniu prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego na :
 
„WYMIANA POŁACI DACHOWEJ Z DACHÓWKI KARPIÓWKI NA NOWE POKRYCIE Z DACHÓWKI TEGO SAMEGO RODZAJU W DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ W PARSOWIE”
zawiadamia, że w dniu 22.08.2007 roku dokonano wyboru najkorzystniejszej oferty oznaczonej nr 1 złożonej przez :
„KOBOS” Bolesław Staszczyk   
Maszkowo 11
75-640 KOSZALIN
NIP 669-205-71-13   REGON 331065256
 
Jedynym kryterium oceny ofert była cena-100%. Oferta nr 1 jest jedyną złożoną w prowadzonym postępowaniu, spełniającą   wymogi Zamawiającego i otrzymała maksymalną ilość punktów tj.     100 pkt.
Oferowana cena realizacji zamówienia – 230.741,90 PLN brutto
 
 
 
Zgodnie z art. 180 ustawy z 29.01.2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2006 r. Nr 164 poz.1163) – każdemu Wykonawcy przysługują środki odwoławcze w postaci protestu stosownie do przepisów zawartych w dziale VI ustawy. Wniesienie uzasadnionego pisemnego protestu może nastąpić w terminie 7 dni od dnia, w którym Wykonawca powziął lub mógł powziąć wiadomość o okolicznościach stanowiących podstawę jego wniesienia.
 
Podpisanie umowy z wybranym Wykonawcą nastąpi po upływie ustawowego okresu przewidzianego na złożenie protestu/ów/ tj. nie wcześniej niż przed upływem 7 dni od daty rozstrzygnięcia postępowania. O dacie podpisania umowy Zamawiający powiadomi Wykonawcę telefonicznie.
 
wz. STAROSTY
Andrzej Leśniewicz