Przejdź do treści

Organy Powiatu

Starostwo Powiatowe

Poradnik interesanta

Elektroniczna Skrzynka Podawcza

Informacje Wydziału Komunikacji I Dróg

Informacje Wydziału Budownictwa i Ochrony Środowiska

Ogłoszenia

Zamówienia publiczne

Nabór Pracowników

Elektroniczny zbiór aktów prawnych

Organizacja działania samorządu powiatowego

Jednostki organizacyjne powiatu

Powiatowe Służby, Inspekcje, Straże

Informacje budżetowe

Sprzedaż, dzierżawa i najem nieruchomości

Kontrole

Oświadczenia majątkowe (latami)

Majątek publiczny

Wykaz rejestrów, ewidencji i archiwów oraz sposób i zasady udostępniania danych w nich zawartych

Zarządzanie kryzysowe

Oświata

Współpraca z organizacjami pozarządowymi

Biuro Rzeczy Znalezionych

Biuletyn Informacji Publicznej

Wybory samorządowe listopad 2014

Nr 138/08 w sprawie unieważnienia przetargu na wykonanie dokumentacji dla inwestycji "Przebudowa drogi powiatowej nr 0386Z Kurozwęcz - Dargiń - Dobrociechy"

UCHWAŁA Nr 138/08
ZARZĄDU POWIATU W KOSZALINIE
z dnia 20 lutego 2008 r.
 
w sprawie unieważnienia przetargu na wykonanie dokumentacji dla inwestycji „Przebudowa drogi powiatowej nr 0386Z Kurozwęcz – Dargiń - Dobrociechy”
 
Na podstawie art. 32 ust. 1 i ust. 2 pkt 3 ustawy z dnia 5 czerwca 1998 roku o samorządzie powiatowym (Dz. U. z 2001 r. Nr 142, poz. 1592 oraz z 2002 r. Nr 23, poz. 220, Nr 62, poz. 558, Nr 113, poz. 984, Nr 153, poz. 1271, Nr 200, poz. 1688, Nr 214 poz. 1806; z 2003 r. Nr 162 poz. 1568; z 2004 r. Nr 102 poz. 1055, Nr 167 poz. 1759, z 2007 r. Nr 173, poz. 1218) oraz art. 93 ust. 1 pkt 7 w związku z art. 146 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655) uchwala się, co następuje:
 
§ 1. 1. Unieważnia się przetarg nieograniczony ozn. PZD 331-8/1/150/08 na wykonanie dokumentacji dla inwestycji „Przebudowa drogi powiatowej nr 0386Z Kurozwęcz – Dargiń – Dobrociechy”
          2. Postępowanie o udzielenie przedmiotowego zamówienia obarczone jest wadą uniemożliwiającą zawarcie ważnej umowy, w postępowaniu tym bowiem doszło do naruszenia przepisów określonych w ustawie - Prawo zamówień publicznych, zaś naruszenie to mogło mieć wpływ na wynik tego postępowania.
 
§ 2. Wykonanie uchwały powierza się dyrektorowi Wydziału Inwestycji i Gospodarki Nieruchomościami Starostwa Powiatowego w Koszalinie.
 
§ 3. Uchwała wchodzi w życie z dniem podjęcia.
 
 
Uzasadnienie
do Uchwały w sprawie unieważnienia przetargu
 
W związku z wyłączeniem się dyrektora PZD w Koszalinie z postępowania o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego na zasadzie art. 17 ust. 1 pkt 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, dokonanym po rozstrzygnięciu tego postępowania przez komisję przetargową (wybór oferty), wystąpiła przesłanka do unieważnienia tego przetargu, o której mowa w art. 93 ust. 1 pkt 7 ustawy Prawo zamówień publicznych. Okazało się, że postępowanie to zawiera wadę uniemożliwiającą zawarcie ważnej umowy, gdyż doszło do naruszenia przepisów cyt. ustawy , które mogło mieć wpływ na jego wynik (art. 146 ust. 1 pkt 6), gdyż jedna z osób uczestniczących w części postępowania jest związana z wykonawcą w sposób, który może budzić uzasadnione wątpliwości co do jej bezstronności, co stanowi wadę skutkującą unieważnieniem tego przetargu.