Przejdź do treści

Organy Powiatu

Starostwo Powiatowe

Poradnik interesanta

Elektroniczna Skrzynka Podawcza

Informacje Wydziału Komunikacji I Dróg

Informacje Wydziału Budownictwa i Ochrony Środowiska

Ogłoszenia

Zamówienia publiczne

Nabór Pracowników

Elektroniczny zbiór aktów prawnych

Organizacja działania samorządu powiatowego

Jednostki organizacyjne powiatu

Powiatowe Służby, Inspekcje, Straże

Informacje budżetowe

Sprzedaż, dzierżawa i najem nieruchomości

Kontrole

Oświadczenia majątkowe (latami)

Majątek publiczny

Wykaz rejestrów, ewidencji i archiwów oraz sposób i zasady udostępniania danych w nich zawartych

Zarządzanie kryzysowe

Oświata

Współpraca z organizacjami pozarządowymi

Biuro Rzeczy Znalezionych

Biuletyn Informacji Publicznej

Wybory samorządowe listopad 2014

Ogłoszenie o wyniku postępowania IGN.III.3421-02/09 - Dostawa tuszy i tonerów..

STAROSTWO POWIATOWE
W KOSZALINIE
Koszalin, dnia 02.03.2009 r.
ozn. sprawy IGN.III.3421-02/09
 
OGŁOSZENIE O WYNIKU   POSTĘPOWANIA
STAROSTWO POWIATOWE w Koszalinie ul. Racławicka 13 dziękując za wzięcie udziału w postępowaniu prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego na :
„DOSTAWĘ TUSZY I TONERÓW ORAZ INNYCH ARTYKUŁÓW KOMPUTEROWYCH DLA  STAROSTWA POWIATOWEGO W KOSZALINIE”
na podstawie artykułu 92 ust.1 pkt 1,2,3 ustawy Prawo zamówień publicznych /ustawa z 29.01.2004 r.,  
Dz. U. z 2007 roku Nr 223 poz. 1655 z późn. zm./ zawiadamia, że w dniu 02.03.2009 roku dokonano wyboru najkorzystniejszej oferty oznaczonej nr 5 złożonej przez :
P.W. MULTIKOM
Adam Papierski
85-741 BYDGOSZCZ, UL. Fabryczna 15
 
Oferta nr 5  spełnia   wymogi Zamawiającego. W kryterium CENA OFERTY BRUTTO 100% oferta otrzymała maksymalną ilość 100 punktów. Oferowana cena realizacji zamówienia – 130.829,91 PLN brutto
 
POZOSTAŁE   OFERTY   ZŁOŻONE W POSTĘPOWANIU
NAZWA, S1EDZIBA,ADRES WYKONA WCY
NR OFERTY
CENA OFERTY
BRUTTO
LICZBA PUNKTÓW  W PRZYJĘTYM KRYTERIUM
CENA OFERTY BRUTTO
100%
KOLEJNOŚĆ OFERT   WG PRZYZNANYCH PUNKTÓW
„BiuArt” SP. Z O.O.
66-400 GORZÓW Wlkp
UL. Żwirowa 41
 
 
 
 
 
 
 
1
 
 
135.452,82 PLN
/po poprawieniu oczywistych omyłek rachunkowych/
 
 
96,59 pkt
 
 
 
3
PRAXIS ŁÓDŹ
Pilecka i Petlak Sp.J.
90-516 ŁÓDŹ
UL. Wólczańska 66
 
2
 
134.790,00 PLN
 
 
97,06 pkt
 
 
2
 
PapCom S.C.
Z.Dobrodziej,Ł.Dobrodziej
70-791 SZCZECIN
UL. Kozia 18
 
 
 
 
 
 
 
3
 
146.870,83 PLN
/po poprawieniu oczywistych omyłek rachunkowych/
 
 
89,08 pkt
 
 
 
4
„APIX” PHU Piotr Karcz
75-004 KOSZALIN
UL. Mickiewicza 10
 
 
 
 
 
 
 
6
 
 
176.273,00 PLN
 
 
 
74,22 pkt
 
 
 
6
Advatech Sp. z o.o.
54-424 WROCŁAW
UL. Muchoborska 18
 
 
 
 
 
 
 
7
 
 
185.328,32 PLN
 
 
 
70,59 pkt
 
 
 
7
SPIN Sp. z o.o.
78-400 SZCZECINEK
UL. Łukasiewicza 1
 
 
 
 
 
 
 
8
 
 
166.194,40 PLN
 
 
 
78,72 pkt
 
 
 
5
 
 
 
 
 
 
 
OFERT ODRZUCONYCH – 2,    WYKONAWCÓW WYKLUCZONYCH – 1
 
Zgodnie   z art. 180 ustawy z 29.01.2004r. Prawo   zamówień    publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223 poz.1655-tekst jednolity z późn. zm.) - każdemu Wykonawcy przysługują   środki   odwoławcze w postaci protestu stosownie   do   przepisów   zawartych   w   dziale   VI  w/w  ustawy.
Wniesienie uzasadnionego pisemnego protestu może nastąpić w terminie 7 dni od dnia, w którym Wykonawca powziął lub mógł powziąć wiadomość o okolicznościach stanowiących podstawę jego wniesienia.
Podpisanie umowy z wybranym Wykonawcą nastąpi po upływie ustawowego okresu przewidzianego na złożenie protestu/ów/ tj. nie wcześniej niż przed upływem 7 dni od daty przekazania zawiadomienia o wyborze oferty. O dacie podpisania umowy Zamawiający powiadomi Wykonawcę telefonicznie.
 
STAROSTA KOSZALIŃSKI
Roman Szewczyk
 
Ogłoszenie będzie:
1)     umieszczone na stronie internetowej Zamawiającego;
2)     wywieszone na tablicy ogłoszeń w siedzibie Zamawiającego;
3)     a/a.