Przejdź do treści

Organy Powiatu

Starostwo Powiatowe

Poradnik interesanta

Elektroniczna Skrzynka Podawcza

Informacje Wydziału Komunikacji I Dróg

Informacje Wydziału Budownictwa i Ochrony Środowiska

Ogłoszenia

Zamówienia publiczne

Nabór Pracowników

Elektroniczny zbiór aktów prawnych

Organizacja działania samorządu powiatowego

Jednostki organizacyjne powiatu

Powiatowe Służby, Inspekcje, Straże

Informacje budżetowe

Sprzedaż, dzierżawa i najem nieruchomości

Kontrole

Oświadczenia majątkowe (latami)

Majątek publiczny

Wykaz rejestrów, ewidencji i archiwów oraz sposób i zasady udostępniania danych w nich zawartych

Zarządzanie kryzysowe

Oświata

Współpraca z organizacjami pozarządowymi

Biuro Rzeczy Znalezionych

Biuletyn Informacji Publicznej

Wybory samorządowe listopad 2014

Ogłoszenie o wyniku postępowania ozn. IGN.3421-26/08 - Pompy ciepła

Koszalin, dnia 13.11.2008 r.
ozn. sprawy IGN.3421-26/08
 
OGŁOSZENIE O WYNIKU   POSTĘPOWANIA
 
ZARZĄD POWIATU w Koszalinie ul. Racławicka 13 dziękując za wzięcie udziału                          w postępowaniu prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego na :
 
„ZAINSTALOWANIE   POWIETRZNYCH POMP CIEPŁA
W DPS W CETUNIU”
na podstawie artykułu 92 ust.1 pkt 1,2,3 ustawy Prawo zamówień publicznych /ustawa z 29.01.2004 r., Dz. U. z 2007 roku Nr 223 poz. 1655-tekst jednolity z późn. zm./ zawiadamia, że w dniu 13.11.2008 roku dokonano wyboru najkorzystniejszej oferty oznaczonej nr 1 złożonej przez :
ESG   
SŁAWOMIR MIESZCZANKIN
Ul. MORSKA 20
75-221 KOSZALIN
 
 
Jedynym kryterium oceny ofert była cena-100%. Oferta nr 1 spełnia   wymogi Zamawiającego  i otrzymała maksymalną ilość punktów tj. 100 pkt.
 
Oferowana cena ryczałtowa realizacji zamówienia – 135.068,58 PLN brutto
 
OFERT ODRZUCONYCH – 0                           WYKONAWCÓW WYKLUCZONYCH - 1
 
Zgodnie   z art. 180 ustawy z 29.01.2004r. Prawo   zamówień    publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223 poz.1655-tekst jednolity z późn. zm.) - każdemu Wykonawcy przysługują   środki   odwoławcze w postaci protestu stosownie  
do   przepisów   zawartych   w   dziale   VI  w/w  ustawy.
   Wniesienie uzasadnionego pisemnego protestu może nastąpić w terminie 7 dni od dnia, w którym Wykonawca 
   powziął lub mógł powziąć wiadomość o okolicznościach stanowiących podstawę jego wniesienia.
Podpisanie umowy z wybranym Wykonawcą nastąpi po upływie ustawowego okresu przewidzianego na złożenie protestu/ów/ tj. nie wcześniej niż przed upływem 7 dni od daty przekazania zawiadomienia o wyborze oferty. O dacie podpisania umowy Zamawiający powiadomi Wykonawcę telefonicznie.
 
STAROSTA KOSZALIŃSKI
Roman Szewczyk
 
Ogłoszenie będzie:
1)       umieszczone na stronie internetowej Zamawiającego;
2)       wywieszone na tablicy ogłoszeń w siedzibie Zamawiającego;
3)       a/a.