Przejdź do treści

Organy Powiatu

Starostwo Powiatowe

Poradnik interesanta

Elektroniczna Skrzynka Podawcza

Informacje Wydziału Komunikacji I Dróg

Informacje Wydziału Budownictwa i Ochrony Środowiska

Ogłoszenia

Zamówienia publiczne

Nabór Pracowników

Elektroniczny zbiór aktów prawnych

Organizacja działania samorządu powiatowego

Jednostki organizacyjne powiatu

Powiatowe Służby, Inspekcje, Straże

Informacje budżetowe

Sprzedaż, dzierżawa i najem nieruchomości

Kontrole

Oświadczenia majątkowe (latami)

Majątek publiczny

Wykaz rejestrów, ewidencji i archiwów oraz sposób i zasady udostępniania danych w nich zawartych

Zarządzanie kryzysowe

Oświata

Współpraca z organizacjami pozarządowymi

Biuro Rzeczy Znalezionych

Biuletyn Informacji Publicznej

Wybory samorządowe listopad 2014

Ogłoszenie Zarządu Powiatu z dnia 08.10.2008r. o wyniku postępowania na "Wymianę stolarki okiennej w budynku pałacu Domu Pomocy Społecznej w Nowych Bielicach" ozn. IGN.3421-25/08

Koszalin, dnia   08. 10. 2008 r.
ozn. sprawy IGN.3421-25/08
 
OGŁOSZENIE O WYNIKU   POSTĘPOWANIA
 
ZARZĄD POWIATU w  Koszalinie ul. Racławicka 13 dziękując Wykonawcom za wzięcie udziału w postępowaniu prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego na :
 
„WYMIANĘ STOLARKI OKIENNEJ   W BUDYNKU PAŁACU
DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ W NOWYCH BIELICACH”
na podstawie artykułu 92 ust.1 pkt 1,2,3 ustawy Prawo zamówień publicznych /ustawa z 29.01.2004 r.,       
Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655-tekst jednolity/ zawiadamia, że w dniu   08.10.2008 roku  dokonano wyboru najkorzystniejszej oferty oznaczonej  nr  1,  złożonej przez :
„OKNO – BROS”
    Artur Brose
ul. Buszczaka 13
64-800 CHODZIEŻ
Jedynym kryterium oceny ofert była cena -100%. Oferta nr 1 spełnia   wymogi Zamawiającego i otrzymała  maksymalną  ilość -  100 pkt.
Oferowana cena ryczałtowa realizacji zamówienia – 56.764,57  PLN brutto
 
• POZOSTAŁE OFERTY ZŁOŻONE W POSTĘPOWANIU :
(Złożono ogółem 10 ofert)
NAZWA, S1EDZIBA,ADRES WYKONA WCY
NR OFERTY
CENA BRUTTO OFERTY
LICZBA PUNKTÓW W KRYTERIUM -CENA OFERTY 100%
KOLEJNOŚĆ OFERT   WG PRZYZNANYCH PUNKTÓW
AMB BABST Sp. J.
Ul. Obodrzycka 66/68
61-249  POZNAŃ
 
2
 61.603,25   
 PLN
 
 
92,15 pkt
 
 
5
 „PARTNER  S ” Okna i drzwi
z drewna,PCV,Aluminium, Szyby Zespolone     Sp. z o.o.
DANOWO 33
72-100 GOLENIÓW
 
        3
 
 
60.709,83
PLN
 
 
93,50 pkt
 
 
3
„ASTER”  
Rafał Skiba
UL. Władysława IV 147 a
75-342 KOSZALIN
 
        4
 
 
67.410,00 PLN
 
 
84,21 pkt
 
 
7
 
Przedsiębiorstwo Handlowe
„ARNO” Sp. z o.o.
Ul. Boh. Warszawy 7 a
72-200 NOWOGARD
 
6
 
60.727,85
PLN
 
 
93,47 pkt
 
 
4
„PLASTICO”  Sp. z o.o.
ul. Św. Wojciecha 10
78-100  KOŁOBRZEG
 
7
 
70.925,92
PLN
 
 
80,03 pkt
 
 
8
 „DREW - PLAST”
 Agnieszka Kubicka
ul. Zwycięstwa 253
75-655 KOSZALIN
 
8
 
58.707,16
PLN
 
 
96,69 pkt
 
 
2
„LASTRIK”
Fabryka Okien i Drzwi PCV
Ul. Słowiańska 11F
75-844 KOSZALIN
 
9
 
61.637,35
PLN
 
 
92,09 pkt
 
 
6
Przedsiębiorstwo Budowlane
„KOWALSKI i WIERZBOWIECKI”   Sp. C.
76-039 Biesiekierz
NOWE BIELICE 48c-1
 
10
 
85.600,00
PLN
 
 
66,341 pkt
 
 
9
 
 
 
 
 
• OFERT ODRZUCONYCH –  1
• WYKONAWCÓW WYKLUCZONYCH – 0
Zgodnie   z art. 180 ustawy z 29.01.2004r. Prawo   zamówień    publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223 poz.1655-tekst jednolity) - każdemu Wykonawcy przysługują   środki   odwoławcze w postaci protestu, stosownie   do   przepisów   zawartych   w   dziale   VI w/w ustawy.
Wniesienie uzasadnionego pisemnego protestu może nastąpić w terminie 7 dni od dnia, w którym Wykonawca powziął lub mógł powziąć wiadomość o okolicznościach stanowiących podstawę  jego wniesienia.
Podpisanie umowy z wybranym Wykonawcą nastąpi po upływie ustawowego okresu przewidzianego na złożenie protestu/ów/ tj. nie wcześniej niż przed upływem 7 dni od daty rozstrzygnięcia postępowania. O dacie podpisania umowy Zamawiający powiadomi Wykonawcę telefonicznie.
 
Otrzymują:
1) Wszyscy Wykonawcy, którzy złożyli oferty w prowadzonym postępowaniu.
2) a/a