W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Starostwo Powiatowe w Koszalinie
ul. Racławicka 13, 75-620 Koszalin
tel. 947140189
poczta@powiat.koszalin.pl
skrzynka epuap: /spkoszalin/skrytka

NIP POWIATU KOSZALIŃSKIEGO: 669-23-87-595
REGON POWIATU KOSZALIŃSKIEGO: 330920854
_________________________________________

NIP STAROSTWA POWIATOWEGO: 669-22-17-640
REGON STAROSTWA POWIATOWEGO: 330927260

Dyrektor Domu Pomocy Społecznej im. Anselma Alojzego Młodzika w Parsowie

Wersja strony w formacie XML
Szczegóły
Stanowisko Dyrektor Domu Pomocy Społecznej im. Anselma Alojzego Młodzika w Parsowie
Miejsce pracy Dom Pomocy Społecznej im. Anselma Alojzego Młodzika w Parsowie
Termin składania ofert
Miejsce składania ofert Dokumenty należy składać osobiście w Starostwie Powiatowym w Koszalinie   w Kancelarii Ogólnej lub listownie na adres: Starostwo Powiatowe w Koszalinie, ul. Racławicka 13, 75-620 Koszalin; w kopercie z napisem „Konkurs SP Dyrektor DPS im. Anselma Alojzego Młodzika w Parsowie” w terminie do 14.06.2024 r. do godz. 15:30. W przypadku przesyłki pocztowej o zachowaniu terminu decyduje data wpływu do Starostwa Powiatowego. 
Status w trakcie rozstrzygania

Zarząd Powiatu w Koszalinie ogłasza nabór na kierownicze stanowisko urzędnicze Dyrektora Domu Pomocy społecznej im. Anselma Alojzego Młodzika w Parsowie

Opis stanowiska pracy:     
I. Stanowisko urzędnicze: Dyrektor
Miejsce pracy: Dom Pomocy Społecznej im. Anselma Alojzego Młodzika w Parsowie, Parsowo 25, 76-039
Wymiar czasu pracy: pełny etat
Planowany termin zatrudnienia: od 26-go lipca 2024 r.
 
II. Wymagania niezbędne, konieczne do podjęcia pracy: 
1. wykształcenie:  wyższe pierwszego lub drugiego stopnia w rozumieniu
przepisów o szkolnictwie wyższym i nauce,
2. staż pracy minimum 5 lat lub wykonywanie przez co najmniej 5 lat działalności gospodarczej o charakterze zgodnym z wymaganiami na stanowisku, wskazany w ogłoszeniu, w tym minimum trzyletni staż pracy w pomocy społecznej,
3. specjalizacja z zakresu organizacji pomocy społecznej,
4. autorska koncepcja funkcjonowania Domu Pomocy Społecznej im. Anselma Alojzego Młodzika,
5. stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku Dyrektora,
6. brak orzeczenia o zakazie pełnienia funkcji kierowniczych związanych          z dysponowaniem środkami publicznymi,
7. pełna zdolność do czynności prawnych, korzystanie z pełni praw publicznych,
8. posiadanie obywatelstwa polskiego,
9. niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
10. nieposzlakowana opinia,
11. znajomość przepisów prawa z zakresu: funkcjonowania samorządu powiatowego, pomocy społecznej, finansów publicznych, rachunkowości, prawa zamówień publicznych, prawa oświatowego, karty nauczyciela i kodeksu pracy.

III. Wymagania dodatkowe, pozwalające na optymalne wykonywanie zadań: 
1. doświadczenie w pracy w placówkach pomocy społecznej będących samorządowymi jednostkami organizacyjnymi,
2. prawo jazdy kat. B,
3. wysoka kultura osobista, komunikatywność, umiejętność pracy w zespole,
odporność na stres, dyspozycyjność, dobra organizacja pracy.

IV. Zakres zadań: 
1. kierowanie działalnością oraz zapewnienie prawidłowego funkcjonowania      i wykonywania zadań przez DPS im. Anselma Alojzego Młodzika w Parsowie,
2. sprawowanie nadzoru nad prawidłowym wykonywaniem zadań statutowych  i ustawowych DPS im. Anselma Alojzego Młodzika w Parsowie,
3. współpraca z dyrektorami innych jednostek w zakresie wykonywanych zadań przez DPS im. Anselma Alojzego Młodzika w Parsowie,
4. reprezentowanie DPS im. Anselma Alojzego Młodzika w Parsowie na zewnątrz,
5. dbałość o zapewnienie i utrzymanie odpowiedniego standardu usług świadczonych przez DPS im. Anselma Alojzego Młodzika w Parsowie.

V. Warunki pracy: 
1. praca w siedzibie Domu Pomocy Społecznej im. Anselma Alojzego Młodzika
w Parsowie, stanowisko pracy znajduje się w budynku na I piętrze, budynek
wyposażony w windę, brak barier architektonicznych utrudniający dostęp do
budynku, w tym do pomieszczeń biurowych i pozostałej infrastruktury,
2. praca przy monitorze ekranowym powyżej połowy dobowego czasu pracy, obsługa urządzeń biurowych, praca z dokumentami,
3. występowanie wyjazdów w teren,
4. wysokość wynagrodzenia ustalana zgodnie z rozporządzeniem Rady Ministrów z  dnia 25 października 2021 r. w sprawie wynagradzania pracowników samorządowych oraz Zarządzenia nr 45/2023 Starosty Koszalińskiego z dnia 8 listopada 2023 r. w sprawie określenia maksymalnego miesięcznego wynagrodzenia kierowników samorządowych jednostek organizacyjnych Powiatu Koszalińskiego.

VI. Informacja dotycząca wskaźnika zatrudnienia osób niepełnosprawnych:
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Domu Pomocy Społecznej im. Anselma Alojzego Młodzika w Parsowie w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w miesiącu kwietniu 2024 r. wynosił mniej niż 6 %.

VII. Wymagane dokumenty: 
1. podpisany przez kandydata list motywacyjny,
2. podpisane przez kandydata cv,
3. kopia dokumentu potwierdzającego posiadane wykształcenie wyższe,
4. kopia dokumentu potwierdzającego posiadane specjalizacji z zakresu organizacji pomocy społecznej,
5. kopie dokumentów potwierdzających wymagany staż pracy,
6. autorska koncepcja funkcjonowania Domu Pomocy Społecznej im. Anselma Alojzego Młodzika,
7. podpisane przez kandydata oświadczenie potwierdzające obywatelstwo polskie,
8. podpisane przez kandydata oświadczenie dotyczące braku orzeczenia o zakazie pełnienia funkcji kierowniczych związanych z dysponowaniem środkami publicznymi,
9. podpisane przez kandydata oświadczenie dotyczące pełni zdolności do czynności prawnych i korzystania z pełni praw publicznych,
10. podpisane przez kandydata oświadczenie dotyczące niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
11. podpisane przez kandydata oświadczenie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do podjęcia zatrudnienia na stanowisku Dyrektora,
12. podpisane przez kandydata oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji,
13. w przypadku posiadania:
1) kopia dokumentu potwierdzającego staż pracy wskazany w wymaganiach dodatkowych,
2) oświadczenie kandydata dotyczące posiadania prawa  jazdy kat. B.

VIII. Termin i miejsce składania dokumentów:
Dokumenty należy składać osobiście w Starostwie Powiatowym w Koszalinie   w Kancelarii Ogólnej lub listownie na adres: Starostwo Powiatowe w Koszalinie, ul. Racławicka 13, 75-620 Koszalin; w kopercie z napisem „Konkurs SP Dyrektor DPS im. Anselma Alojzego Młodzika w Parsowie” w terminie do 14.06.2024 r. do godz. 15:30.
W przypadku przesyłki pocztowej o zachowaniu terminu decyduje data wpływu do Starostwa Powiatowego. 

IX. Informacje dodatkowe:
Aplikacje, które wpłyną do Starostwa Powiatowego w Koszalinie niekompletne lub po określonym wyżej terminie nie będą rozpatrywane.
Kandydaci spełniający wymagania formalne określone w ogłoszeniu o naborze zostaną powiadomieni o terminie i miejscu naboru poprzez pocztę elektroniczną lub telefonicznie.
Informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na Tablicy Ogłoszeń Starostwa Powiatowego w Koszalinie oraz na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej.
Po zakończeniu procesu naboru, niezakwalifikowani kandydaci będą mogli odebrać dokumenty aplikacyjne w terminie do dnia 31 lipca 2024 r. Po tym terminie, dokumenty nieodebrane, zostaną komisyjnie zniszczone.

KLAUZULA INFORMACYJNA DLA POTRZEB REKRUTACJI
Przetwarzanie danych osobowych:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Starostwo Powiatowe z siedzibą w Koszalinie przy ulicy Racławickiej 13, 75-620 Koszalin reprezentowane przez Starostę Koszalińskiego (zwane dalej Starostwem); tel. 94 714 01 89; fax – 94 714 01 31, e-mail: poczta@powiat.koszalin.pl  
2. Dane kontaktowe Inspektora Ochrony Danych (IOD) w Starostwie – tel. 94 714 02 40, e-mail: iod@powiat.koszalin.pl  – mogą Państwo skontaktować się z IOD w sprawach ochrony swoich danych osobowych i realizacji swoich praw – telefonicznie, drogą e-mail, pisemnie - na adres jak wyżej.
3. Dane osobowe będą przetwarzane w celu przeprowadzenia i rozstrzygnięcia naboru na wolne kierownicze stanowisko urzędnicze.
Podstawą przetwarzania danych jest Kodeks pracy oraz ustawa o pracownikach samorządowych w związku z art. 6 ust. 1 lit. c rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.U.UE.L.2016.119 ze zm.).

Szczegółowe informacje dotyczące ochrony danych osobowych

Załączniki

Powiadom znajomego