Obsługa Klientów od 5 lipca 2021
Od 5 lipca 2021 r. Starostwo Powiatowe w Koszalinie wraca do bezpośredniej obsługi Klientów, nie będzie potrzeby wcześniejszego umawiania wizyty w naszych Wydziałach i dokonywania rejestracji telefonicznej.
Nadal obowiązują zasady określone w Rozporządzeniu Rady Ministrów z dn. 06 maja 2021 r. w sprawie ustanowienia określonych ograniczeń, nakazów i zakazów w związku z wystąpieniem stanu epidemii (Dz.U. 2020 poz. 1845 z późn. zm.):
– dezynfekcji rąk,
– zachowania odstępu 1,5-metrowej odległości pomiędzy osobami,
– obowiązkowego zasłaniania ust i nosa tylko za pomocą maseczki.
Obsługa Klienta w Wydziale Komunikacji i Dróg w godzinach: 8:00 – 14:30. Rezerwacji wizyty w Wydziale Komunikacji i Dróg można również dokonać za pomocą systemu internetowego: https://rezerwacje.powiat.koszalin.pl/
Dokumenty do Urzędu mogą być również składane:
– do urny przy wejściu głównym,
– do Wydziału Budownictwa poprzez aktualnie udostępnione wnioski na platformie: https://e-budownictwo.gunb.gov.pl/
– do Wydziału Geodezji, Kartografii i Katastru z wykorzystaniem gotowych formularzy elektronicznego systemu e-Usług Publicznych https://koszalinski.webewid.pl/
Narady koordynacyjne będą odbywały się nadal wyłącznie w formie elektronicznej.