Wniosek o udzielenie prawnej porady pisemnej lub wystąpienie interwencyjne do przedsiębiorcy
1. Sposoby dostarczenia dokumentów:
osobiście | pocztą | faxem | elektronicznie |
✔️ | ✔️ | ❌ | ✔️ |
2. Sposoby odbioru dokumentów:
osobiście | pocztą | faxem | elektronicznie |
✔️ | ✔️ | ❌ | ✔️ |
3. Wymagane dokumenty:
- wniosek o udzielenie porady pisemnej lub wystąpienie interwencyjne,
- kopie dokumentów źródłowych potwierdzających stan faktyczny.
4. Sposób złożenia dokumentów:
- dostarczenie osobiście do Kancelarii Ogólnej Starostwa Powiatowego w Koszalinie przy ul. Racławickiej 13,
- przesłanie pocztą tradycyjną na adres: Starostwo Powiatowe w Koszalinie, ul. Racławicka 13, 75-620 Koszalin,
- przesłanie na adres /spkoszalin/skrytka w formie dokumentu elektronicznego podpisanego bezpiecznym podpisem elektronicznym, weryfikowanym przy pomocy ważnego kwalifikowanego certyfikatu lub podpisem potwierdzonym profilem zaufanym ePUAP,
- e-mail: rzecznik.konsumentow@powiat.koszalin.pl
5. Opłaty:
- nie podlega opłacie.
6. Termin i sposób załatwienia:
- niezwłocznie, nie później niż w ciągu miesiąca, a w przypadku sprawy szczególnie skomplikowanej - nie później niż w ciągu dwóch miesięcy.
7. Podstawa prawna:
- Ustawa z dnia 05 czerwca 1998 r. o samorządzie powiatowym,
- Ustawa z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów.
8. Tryb odwoławczy:
- stronie nie przysługuje prawo wniesienia odwołania do Starosty Koszalińskiego.
9. Obowiązek informacyjny:
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Starostwo Powiatowe z siedzibą w Koszalinie przy ulicy Racławickiej 13, 75-620 Koszalin reprezentowane przez Starostę Koszalińskiego (treść obowiązku informacyjnego).
10. Dodatkowe informacje:
Powiatowy Rzecznik Konsumentów w Koszalinie,
ul. Racławicka 13, 75-620 Koszalin
pokój nr 416
tel. 947140241
e-mail: poczta@powiat.koszalin.pl