W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Starostwo Powiatowe w Koszalinie
ul. Racławicka 13, 75-620 Koszalin
tel. 947140189
poczta@powiat.koszalin.pl
skrzynka epuap: /spkoszalin/skrytka

NIP POWIATU KOSZALIŃSKIEGO: 669-23-87-595
REGON POWIATU KOSZALIŃSKIEGO: 330920854
_________________________________________

NIP STAROSTWA POWIATOWEGO: 669-22-17-640
REGON STAROSTWA POWIATOWEGO: 330927260

Wniosek o wyłączenie niektórych obowiązków kierownika budowy

Wersja strony w formacie XML
Szczegóły
Kategoria sprawy architektura, budownictwo, zagospodarowanie przestrzenne
Komórka odpowiedzialna Wydział Budownictwa

1. Sposoby dostarczenia dokumentów:

osobiście pocztą faxem elektronicznie
✔️ ✔️ ✔️


2. Sposoby odbioru dokumentów:

osobiście pocztą faxem elektronicznie
✔️ ✔️ ✔️


3.  Wymagane dokumenty:

- wniosek  o wyłączenie niektórych obowiązków kierownika budowy - druk PB-13,

- oryginał pełnomocnictwa lub urzędowo poświadczony odpis wraz z dowodem wniesienia opłaty skarbowej, w przypadku załatwiania sprawy przez pełnomocnika,

- opłata skarbowa.

4. Sposób złożenia dokumentów:

- dostarczenie osobiście do Kancelarii Ogólnej Starostwa Powiatowego
w Koszalinie przy ul. Racławickiej 13,

- przesłanie pocztą tradycyjną na adres: Starostwo Powiatowe w Koszalinie,
ul. Racławicka 13, 75-620 Koszalin,

- przesłanie na adres /spkoszalin/skrytka w formie dokumentu elektronicznego podpisanego bezpiecznym podpisem elektronicznym, weryfikowanym przy pomocy ważnego kwalifikowanego certyfikatu lub podpisem potwierdzonym profilem zaufanym ePUAP - dokumenty wygenerowane poprzez rządową aplikację do składania wniosków w procesie budowlanym -  e-budownictwo.gunb.gov.pl.


5. Opłaty:

- opłata skarbowa - 17,00 zł za ewentualne upoważnienie (brak opłat za upoważnienie małżonka, rodzica, dziadków, rodzeństwo, wnuków oraz pełnoletnich dzieci),

- opłata skarbowa - 10,00 zł za wydanie decyzji (z wyłączeniem decyzji dotyczącej budownictwa mieszkaniowego).

 

Opłaty skarbowej dokonuje się przelewem bankowym na rachunek Urzędu Miejskiego w Koszalinie.
Nr rachunku: 07 1140 1137 0000 2444 4400 1033.


6. Termin i sposób załatwienia:

- niezwłocznie, nie później niż w ciągu miesiąca, a w przypadku sprawy szczególnie skomplikowanej nie później niż w ciągu dwóch miesięcy.

7. Podstawa prawna:

- ustawa z dnia 7 lipca 1994 r.– Prawo budowlane, 
- ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. – Kodeks postępowania administracyjnego,
- ustawa z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej, 
- rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady Europu (UE) 2016/679  z dnia 27 kwietnia 2016 r w sprawie ochrony osób fizycznych w związku 
z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE. 

8. Tryb odwoławczy:

- od wydanej decyzji służy Stronie odwołanie do Wojewody Zachodniopomorskiego, za pośrednictwem Starosty Koszalińskiego, w terminie 14 dni od dnia doręczenia decyzji stronie.

9. Obowiązek informacyjny

Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Starostwo Powiatowe z siedzibą w Koszalinie przy ulicy Racławickiej 13, 75-620 Koszalin reprezentowane przez Starostę Koszalińskiego (treść obowiązku informacyjnego).

10. Dodatkowe informacje: 

Wydział Budownictwa, ul. Racławicka 13, 75-620 Koszalin

pokój nr 217

tel. 94 714 01 02, 94 714 01 03

e-mail: budownictwo@powiat.koszalin.pl

Tag

Powiadom znajomego