W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Starostwo Powiatowe w Koszalinie
ul. Racławicka 13, 75-620 Koszalin
tel. 947140189
poczta@powiat.koszalin.pl
skrzynka epuap: /spkoszalin/skrytka

NIP POWIATU KOSZALIŃSKIEGO: 669-23-87-595
REGON POWIATU KOSZALIŃSKIEGO: 330920854
_________________________________________

NIP STAROSTWA POWIATOWEGO: 669-22-17-640
REGON STAROSTWA POWIATOWEGO: 330927260

Wydanie zezwolenia na usunięcie drzew lub krzewów z terenu nieruchomości będącej własnością gminy

Wersja strony w formacie XML
Szczegóły
Kategoria sprawy Środowisko, rolnictwo
Komórka odpowiedzialna Wydział Ochrony Środowiska

1. Sposoby dostarczenia dokumentów

osobiście pocztą faxem elektronicznie
✔️ ✔️ ✔️

2. Sposoby odbioru dokumentów 

osobiście pocztą faxem elektronicznie
✔️ ✔️ ✔️

3. Wymagane dokumenty:
- wniosek o wydanie zezwolenia na usunięcie drzew lub krzewów z terenu nieruchomości będącej własnością gminy,- formularz dokumentu elektronicznego na stronie BIP Ministerstwa Klimatu i Środowiska https://bip.mos.gov.pl/prawo/wzory-wnioskow/wniosek-o-wydanie-zezwolenia-na-usuniecie-drzewa-lub-krzewu/.

4. Sposób złożenia dokumentów:
- dostarczenie osobiście do Kancelarii Ogólnej Starostwa Powiatowego w Koszalinie przy ul. Racławickiej 13,
-  przesłanie pocztą tradycyjną na adres: Starostwo Powiatowe w Koszalinie, ul. Racławicka 13, 75-620 Koszalin,
-  przesłanie na adres /spkoszalin/skrytka w formie dokumentu elektronicznego podpisanego bezpiecznym podpisem elektronicznym, weryfikowanym przy pomocy ważnego kwalifikowanego certyfikatu lub podpisem potwierdzonym profilem zaufanym ePUAP.

5. Opłaty:
- nie podlega opłacie,
- opłata skarbowa – 17 zł za ewentualne upoważnienie (brak opłat za upoważnienie małżonka, rodzica,
dziadków, rodzeństwo, wnuków oraz pełnoletnich dzieci).
Opłaty skarbowej dokonuje się - przelewem bankowym na rachunek Urzędu Miejskiego w Koszalinie.
Nr rachunku:  07 1140 1137 0000 2444 4400 1033.

6. Termin i sposób załatwienia:
- niezwłocznie, nie później niż w ciągu miesiąca, a w przypadku sprawy szczególnie skomplikowanej - nie później niż w ciągu dwóch miesięcy.

7. Podstawa prawna:
- ustawa z dnia 16 kwietnia 2004r. o ochronie przyrody,
- ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. - Kodeks postępowania administracyjnego,
- ustawa z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej,
- rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych).

8. Tryb odwoławczy:
- od wydanej decyzji służy Stronie odwołanie do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Koszalinie, za pośrednictwem Starosty Koszalińskiego w terminie 14 dni od dnia otrzymania decyzji.

9. Obowiązek informacyjny:
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Starostwo Powiatowe z siedzibą w Koszalinie przy ulicy Racławickiej 13, 75-620 Koszalin reprezentowane przez Starostę Koszalińskiego (treść obowiązku informacyjnego).

10. Dodatkowe informacje: 
Wydział Ochrony Środowiska, ul. Racławicka 13, 75-620 Koszalin,
pokój nr 228,
tel. 94 714 02 47,
e-mail: poczta@powiat.koszalin.pl.

 

 

Powiadom znajomego