W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Starostwo Powiatowe w Koszalinie
ul. Racławicka 13, 75-620 Koszalin
tel. 947140189
poczta@powiat.koszalin.pl
skrzynka epuap: /spkoszalin/skrytka

NIP POWIATU KOSZALIŃSKIEGO: 669-23-87-595
REGON POWIATU KOSZALIŃSKIEGO: 330920854
_________________________________________

NIP STAROSTWA POWIATOWEGO: 669-22-17-640
REGON STAROSTWA POWIATOWEGO: 330927260

Ustalenie odszkodowania za nieruchomości zajęte na cel publiczny

Wersja strony w formacie XML
Szczegóły
Kategoria sprawy nieruchomości
Komórka odpowiedzialna Wydział Nieruchomości

1. Sposoby dostarczenia dokumentów:

osobiście pocztą faxem elektronicznie
✔️ ✔️ ✔️

2. Sposoby odbioru dokumentów:

osobiście pocztą faxem elektronicznie
✔️ ✔️ ✔️

3.  Wymagane dokumenty:
Wniosek o odszkodowanie złożony przez właściciela (wszystkich współwłaścicieli) nieruchomości zajętej lub przejętej na cel publiczny.  
Wniosek powinien zawierać dokładne aktualne dane nieruchomości - adres oraz oznaczenie w ewidencji gruntów (gmina, obręb ewidencyjny, numer ewidencyjny działki), dane wnioskodawcy (imię, nazwisko, dokładny adres, telefon kontaktowy) oraz wskazanie celu na jaki nieruchomość została zajęta lub przejęta.

4. Sposób złożenia dokumentów:

- dostarczenie osobiście do Kancelarii Ogólnej Starostwa Powiatowego
w Koszalinie przy ul. Racławickiej 13,
- przesłanie pocztą tradycyjną na adres: Starostwo Powiatowe w Koszalinie,
ul. Racławicka 13, 75-620 Koszalin,
- przesłanie na adres /spkoszalin/skrytka w formie dokumentu elektronicznego podpisanego bezpiecznym podpisem elektronicznym, weryfikowanym przy pomocy ważnego kwalifikowanego certyfikatu lub podpisem potwierdzonym profilem zaufanym ePUAP.

5. Opłaty:
Nie podlega opłacie skarbowej.

6. Termin i sposób załatwienia:
Niezwłocznie, nie później niż w ciągu miesiąca, a w sprawach szczególnie skomplikowanych nie później niż w ciągu dwóch miesięcy.
Załatwienie sprawy następuje w formie decyzji.

7. Podstawa prawna:
- przepisy Rozdziału 5 Działu III ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami.
- ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego.  

8. Tryb odwoławczy:
Od decyzji starosty służy stronom prawo wniesienia odwołania do Wojewody Zachodniopomorskiego, za pośrednictwem Starosty Koszalińskiego, w terminie 14 dni od daty jej doręczenia.

9. Obowiązek informacyjny:
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Starostwo Powiatowe z siedzibą w Koszalinie przy ulicy Racławickiej 13, 75-620 Koszalin reprezentowane przez Starostę Koszalińskiego ( treść obowiązku informacyjnego).

10. Dodatkowe informacje: 
W przypadku braku wszystkich elementów wniosku, wnioskodawca zostanie wezwany do ich uzupełnienia i złożenia uzupełnienia w terminie 7 dni. Nieuzupełnienie wniosku, w terminie 7 dni od daty otrzymania zawiadomienia, spowoduje pozostawienie sprawy bez rozpatrzenia (art.64 § 2 k.p.a.).

Wydział Nieruchomości
pokój 322 i 323
tel.947140248 i 947140249
email: poczta@powiat.koszalin.pl

Powiadom znajomego